اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۶۲۱

رادوشویچ در حکم مدافع آخر مقابل پیکان

پرسپولیس برای بازی پنج‌شنبه علیرضا بیرانوند را در اختیار نخواهد اشت تا بوژیدار رادوشوویچ کروات برای دومین بار در لیگ و برای سومین بار طی بازی‌های رسمی پرسپولیس به میدان برود.
۰۳:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس برای بازی پنج‌شنبه علیرضا بیرانوند را در اختیار نخواهد اشت تا بوژیدار رادوشوویچ کروات برای دومین بار در لیگ و برای سومین بار طی بازی‌های رسمی پرسپولیس به میدان برود.
حضور رادوشوویچ در این بازی البته امتیاز ویژه‌ای برای برانکو و تیمش خواهد داشت .آنهایی که تمرین‌های پرسپولیس را از نزدیک دیده‌اند و مدل دروازه‌بانی رادو را می‌شناسند می‌گویند او یک گلر سوییپر استایل است و مثل رحمان احمدی رقیبش در آن سوی میدان فضای پشت خط دفاعی تیمش را خیلی خوب پوشش می‌دهد.
از طرفی با اینکه می‌دانیم آماری از فاصله خطوط دفاعی تیم‌های لیگ برتری با دروازه خودی منتشر نمی‌شود اما مشخصا پرسپولیس از این حیث بالاترین عدد را به خود اختصاص می‌دهد.در واقع خط دفاعی پرسپولیس همیشه خیلی بالا بازی می‌کند و همین باعث می‌شود که دروازه‌بانی با مشخصات رادو نیاز داشته باشد تا فضای پشت خط دفاع را پوشش دهد.رادوشوویچ در بازی با قشقایی این ویژگی اش را به خوبی نشان داد و در دو مصاف تک به تک موفق بود. برانکو و کادر فنی پرسپولیس خیلی خوب می‌دانند پیکانی‌ها در خط حمله چقدر روی سرعت و فرارهای منشا حساب باز کرده اند.
مرور گل‌های منشا در هفته‌های اخیر به‌ویژه گل چهارم مقابل ماشین سازی نشان می‌دهد او چقدر به فرار از فضای پشت خط دفاعی حریفان علاقه‌مند است و چقدر در این کار تبحر دارد.با این حساب تقابل رادوشوویچ با منشا در موقعیت‌های احتمالی می‌تواند جالب باشد هر چند حتما برانکو و دروازه‌بان هموطنش می‌دانند در چنین شرایطی و برای جارو کردن فضای پشت مدافعان در صورتی که دروازه‌بان دچار اشتباه محاسباتی شود یا کند عمل کند می‌تواند یک اخراج و احتمالا پنالتی به حریف هدیه دهد و ریسک این کار بالا است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین