اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۵۸۸

سرمربی روستوف: بازی رفت برابر بایرن دشوار بود

ایوان دانیلیانتس، سرمربی روستوف و الکساندر گاتسکانا کاپیتان این تیم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار حساس خود برابر بایرن شرکت کردند.
۰۱:۳۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| دو تیم روستوف و بایرن بازی برگشت مرحله گروهی خود را در روسیه برگزار خواهند کرد.

ایوان دانیلیانتس؛

بایرن مونیخ بدون 5 بازیکن اصلی خود در این دیدار حضور پیدا خواهد کرد. آیا این تغییرات تاکتیک شما را تغییر می دهد؟

من از ترکیب بایرن اطلاعی ندارم اما ما در برابر یکی از باکیفیت ترین تیم های اروپا بازی خواهیم کرد که این برای ما معنی زیادی خواهد داشت.

آیا روستوف از ابتدا هجومی بازی خواهد کرد؟

این بازی از نقطه نظرات زیادی برای ما اهمیت دارد زیرا قرار است در مقابل یکی از قوی ترین تیم های جهان به میدان برویم. در بازی رفت در برابر بایرن، ما از بازیکنان جوان زیادی استفاده کردیم و انتظار داریم که با تیمی بزرگ و ترکیب قوی روبرو شویم. مسائل زیادی از جمله تاکتیک های اتخاذ شده از سوی سرمربیان، تکلیف نتیجه را مشخص خواهد کرد.

از بازی رفت برابر بایرن چه نکاتی را آموختید؟

آن دیدار، اولین بازی ما در مرحله گروهی بود و این اتفاق در باشگاه ما سابقه نداشت. در بازی رفت ما تا دقیقه 27 خیلی خوب بازی کردیم و آنها موقعیت زیادی روی دروازه ما ایجاد نکردند. بایرن گل اول را روی یک پنالتی مشکوک به ثمر رساند و علیرغم اینکه سرعت بازی ما به اندازه آنها نبود، اما بازیکنان ما تجربه خوبی از آن مسابقه به دست آوردند که امیدواریم فردا بتوانم از آن استفاده کنیم.

آیا همه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند؟

کانان در تمرینات دیروز غایب بود و به صورت انفرادی تمرین کرد. ملوت نیز آسیب دیدگی کوچکی دارد اما ما امیدوارم که همه بازیکنان برای این دیدار آماده باشند.

آیا کانان به این بازی می رسد؟

کانان مدت زیادی است که از ناحیه شانه درد احساس می کند. او بازیکن با اراده ای است و امیدوارم تا شروع بازی، همه چیز خوب پیش برود.

شکست بایرن در ابتدای هفته برابر دورتموند را چگونه تحلیل می کنید؟

هر بازی و هر تورنمنتی داستان خاص خودش را دارد. بایرن در آن دیدار نمایشی هم سطح رقیب خود داشت. اما ما باید توجه خود را معطوف به جوانان تیم خود کنیم و بدانیم که همه چیز به قدرت خودمان بستگی دارد.

کدام یک از بازیکنان روستوف توانایی حضور در بایرن را دارند؟

این سوال به نظر سرمربی بایرن بستگی دارد. من نمی توانم در این رابطه چیزی بگویم اما هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست.

الکساندر گاتسکانا:

علیرغم قدرت غیرقابل انکار بایرن، روستوف نیز بازیکنان زیادی دارد که در سطوح بین المللی تجربه بازی کردن دارند. نظر شما در این رابطه چیست؟

ما همیشه شانس بازی کردن برابر تیم های بزرگ و قدرتمند اروپا را نداریم و باید اعتراف کرد که بازیکنان بایرن، در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنند. من امیدوارم در این دیدار بتوانیم باعث سربلندی هواداران روستوف شویم.

بازی در برابر بایرن را چگونه ارزیابی می کنید؟

ما برای این بازی آماده هستیم و از نظر من مهم ترن نکته این است که تمرکز خود را در لحظات مهم و تاثیرگذار بازی از دست ندهیم. من فکر می کنم در این دیدار همه چیز به خوبی پیش برود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین