اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۵۲
کاپیتان نامدار صبا به شدت از تکل هافبک تکنیکی فولاد عصبانی شد و عجیب اینکه وی تا مدت ها پس از آن اتفاق به تیم ملی دعوت نشد!
۱۲:۵۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-علی دایی روز گذشته به عنوان سرمربی صبا معرفی شد. کاپیتان سابق تیم ملی اما با صبا غریبه نیست و در حد فاصل سال های 1383 تا 1385 در این تیم بازی کرده است.

 

جالب است بدانید یکی از عجیب ترین جنجال های لیگ برتر هم در دوره ای اتفاق افتاد که دایی در صبا بود؛ شهریور ماه سال 1384 نخستین سویرجام فوتبال ایران بین صبا باتری تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد و صبا باتری موفق شد با گل‌های علی دایی، روبرت مارکوسی و سلطانی حریف خود را با نتیجه‌ی چهار بر صفر شکست دهد.

 

این دیدار حواشی مختلفی داشت، از مصدوم شدن ابراهیم میرزاپور و قرار گرفتن علوی درون دروازه فولاد به خاطر انجام هر سه تعویض و اخراج محمد نوازی به خاطر اعتراض به داور گرفته تا شکستن جام قهرمانی در دستان بازیکنان صبا.

 

مهمترین حاشیه این بازی اما به تکل خطرناک ایمان مبعلی روی پای علی دایی مربوط می شود که با کارت قرمز مستقیم مسعود مرادی همراه شد. اما همه چیز همانجا به پایان نرسید چرا که علی دایی به شدت از تکل مبعلی عصبانی شد و عجیب اینکه مبعلی تا مدت ها پس از آن اتفاق به تیم ملی دعوت نشد! خصوصا زمانی که دایی هدایت تیم ملی را برعهده داشت.

 

برخی معتقدند در برهه ای قرار بود مبعلی به پرسپولیس بپیوندد اما علی دایی مانع این انتقال شد تا این بازیکن سر از استقلال درآورد. مبعلی پس از تصادف دایی به عیادت وی رفت و تاکید کرد هر چه بین او و دایی بوده، تمام شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صبای قم دایی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین