اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۵۱۰

لـك: جـوانی كـردم مـرا ببخـشد

حامد لك، دروازه‌بان تیم صبای قم در دیدار چند روز قبل تیمش مقابل استقلال تهران كه از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شد یكی از چهره‌های ویژه بازی بود كه به دلیل علاقه‌اش به علی كریمی و رفتارهای تحریك‌كننده‌ای كه داشت از سوی هواداران مورد بی‌مهری قرار گرفت...
۱۵:۲۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| حامد لك، دروازه‌بان تیم صبای قم در دیدار چند روز قبل تیمش مقابل استقلال تهران كه از سری رقابت‌های جام حذفی برگزار می‌شد یكی از چهره‌های ویژه بازی بود كه به دلیل علاقه‌اش به علی كریمی و رفتارهای تحریك‌كننده‌ای كه داشت از سوی هواداران مورد بی‌مهری قرار گرفت.او پیرامون این مسائل گفت‌وگویی انجام داد.
  • از بازی حذفی مقابل استقلال تهران برایمان بگو. بازی كه برای تو با توجه به اتفاقاتی كه روی سكوها افتاد سنگین بود.
بازی خوبی بود، ما خوب بودیم استقلالی‌ها هم خوب بودند. به هرحال بازی در زمین استقلال بود و از حمایت هوادارانشان بهره می‌بردند و توانستنددر ضربات پنالتی پیروز شوند.
  • هواداران استقلال هم شعارهای زیادی علیه تو دادند.
نه، هواداران همه‌شان دوست داشتنی‌اند و به من لطف داشتند، ولی ما هم می‌خواستیم استقلال را شكست دهیم و به مرحله بعد برویم اما نشد.
  • ساق بند قرمز تو در بازی با استقلال هم خیلی حاشیه‌ساز شده بود. درست است؟
استرج قرمز بود. به هر حال شرایط بازی می‌طلبید. خودتان باید بفهمید منظورم چیست.
هفته قبل بود كه اعلام شد از سوی یك تیم سوئدی دعوتنامه‌ای برایت ارسال شده و قصد داری ادامه فوتبال خود را خارج از ایران پیگیری كنی.
بله، این موضوع صحت دارد. مدیر برنامه‌هایم دارد این موضوع را پیگیری می‌كند. به هر حال از لحاظ مالی، امكانات و قضیه اسكانم باید بررسی‌های لازم انجام شود و اگر شرایط مهیا بود انتقالم صورت بپذیرد. نامش را هم مدیربرنامه‌هایم می‌داند اما در لیگ یك این كشور است چراكه در سوئد لیگ برتر وجود ندارد.لیگ یك دارند كه یكی از همین تیم‌ها به من پیشنهاد داده است.
  • این برای آن نیست كه بتوانید كارلوس كی‌روش را متقاعد كنید تا تو را به تیم ملی دعوت كند؟
من در لیگ ایران هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم نظر كادرفنی را جلب كنم و به تیم ملی دعوت شوم.اما خودم دوست دارم در فضا و لیگ جدیدی بازی كنم و بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم و این توان را در خودم می‌بینم كه در تیم‌های اروپایی خودم را نشان دهم.
  • یك مقطعی هم علیه كارلوس كی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتقاداتی را مطرح كردی كه بسیار دور از انتظار بود. در این باره چه صحبتی داری.
دیگردر این خصوص صحبتی ندارم.
  • اما گویا از رفتارت نسبت به سرمربی تیم ملی ابراز پشیمانی كرده‌ای؟
بله، من از آقای كی‌روش عذرخواهی كردم، به هرحال جوان بودم یك صحبتی كردم ولی تمام تلاشم را می‌كنم دوباره نظرش را جلب كنم. امیدوارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.
  • صبای قم درمسابقات لیگ برتر هم جایگاه خوبی ندارد. شرایط این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برترچطور پیش‌بینی می‌كنی؟
وضعیت‌مان مناسب است. با یك برد می‌توانیم به رتبه‌های هفتم و هشتم صعود كنیم. الان نمی‌شود گفت صبا وضعیت درست و حسابی ندارد. باید به مرور زمان و در 4، 5 هفته آینده در این ارتباط اظهارنظر كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین