اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۴۱۵

سردار به یاد خداداد، نویر به جای کان

بعد از اتلتیکو و آژاکس حالا نوبت بایرن‌مونیخ است. بعد از اوبلاک که طلسم دروازه‌اش توسط سردار آزمون شکست حالا مانعی به نام نویر مقابل این مهاجم قرار دارد.
۰۴:۱۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از اتلتیکو و آژاکس حالا نوبت بایرن‌مونیخ است. بعد از اوبلاک که طلسم دروازه‌اش توسط سردار آزمون شکست حالا مانعی به نام نویر مقابل این مهاجم قرار دارد. یک جدال سخت و البته شیرین. قرار گرفتن سردار در آزمون‌های سخت و دشوار علاوه بر جذابیت برای هواداران این بازیکن ایرانی می‌تواند او را در عین جوانی باتجربه و بااعتماد به نفس کند.
گل زدن به بایرن مونیخ می‌تواند افتخارات این بازیکن جوان را بیشتر و البته دست‌نیافتنی‌تر کند. از میان بازیکنان ایرانی تنها خداداد عزیزی سابقه گل زدن به بایرن مونیخ را دارد. او هم دروازه یک دروازه‌بان بزرگ به نام اولیور کان را باز کرد که در آن زمان تا مدت‌ها نقل محافل ورزشی بود و البته در این بازی هم یک پنالتی گرفت تا حسابی چهره ویژه زمین باشد.
حالا بعد از سال‌ها باز هم این سردار است که باید روزهای خوش لژیونرهای ایرانی را در میادین بزرگ زنده کند. او که این روزها تمام اخبار پیرامونش در مورد حاشیه و شکایت روبین‌کازان و هو شدن توسط هواداران تیم سابقش بوده برای بازگشت به جایگاه قبلی به این گل نیاز حیاتی دارد. یک گل به نویر می‌تواند پایانی خوش باشد بر یک هفته حاشیه و دعوا و تهمت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین