اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۳۲۵

مدافع اوکراینی پرسپولیس:اینجا كسی ما را دوســـت ندارد

پرسپولیس بعد از اردویی 10 روزه كه در نبود ملی‌پوشان خود برگزار كرد به ایران بازگشت تا خود را آماده دیدار برابر پیكان كند. در بازگشت سرخپوشان از دبی مردم زیادی در فرودگاه حضور داشتند تا از مسافرانی كه منتظر آنها بودند استقبال كنند...
۱۵:۰۷ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس بعد از اردویی 10 روزه كه در نبود ملی‌پوشان خود برگزار كرد به ایران بازگشت تا خود را آماده دیدار برابر پیكان كند. در بازگشت سرخپوشان از دبی مردم زیادی در فرودگاه حضور داشتند تا از مسافرانی كه منتظر آنها بودند استقبال كنند. با این حال با دیدن بازیكنان پرسپولیس هواداران این تیم به سمت بازیكنان پرسپولیس هجوم بردند تا از این فرصت استفاده كنند و یك سلفی بگیرند. در همین هنگام الكساندر پریموف از گیت فرودگاه خارج شد و بیرون آمد. این مهاجم با دیدن این هواداران بسیار خوشحال شد و لحظه‌ای ایستاد اما هیچ‌كس به سمت این بازیكن نرفت. ناگهان یانسكی دست مهاجم اوكراینی را گرفت و با عصبانیت به او گفت: «برویم، اینجا كسی به ما علاقه ندارد» این اتفاق باعث شد تا هر دو با ناراحتی فرودگاه را به همراه رادوشویچ ترك كنند.
مدافع اوكراینی پرسپولیس هم چون مهاجم هموطن خود حال و روز خوبی درپرسپولیس ندارد و با وجود اینكه در هر بازی در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار دارد اما در تمام بازی‌ها نیمكت‌نشین است و همین موضوع باعث شد تا شایع شود كه برانكو در نیم فصل با این بازیكن خداحافظی خواهد كرد. مدافع اوكراینی پرسپولیس بعد از بازگشت به ایران به گفت‌و‌گو پرداخت.
  • اردوی دبی را چطور دیدی؟
اردوی بسیار خوبی بود و تمرینات آنقدر سنگین بود كه فكر می‌كنم در ابتدای فصل آنقدر تمرین نكرده بودیم و برای لحظاتی یادمان می‌رفت كه اینجا دبی است یا تهران.
  • حالا تیم توانست به آمادگی خوبی برسد؟
ما قبل از اینكه به دبی بیاییم هم آماده بودیم اما با توجه به اینكه لیگ ایران تعطیل شده بود و تیم ملی بازی داشت، سرمربی تصمیم گرفت ما تمرینات سنگینی را انجام بدهیم و از این فرصت استفاده كنیم تا شروع مجدد لیگ بازیكنان بتوانند آمادگی خود را حفظ كنند.
  • قبل از آمدن به ایران از لحاظ بدنی كمی ضعیف بودی ؟
بله، این را قبول دارم و من به خاطر اینكه مدتی تمرین نكرده بودم اضافه وزن داشتم اما در این مدت و به خصوص در دبی به آمادگی بسیار خوبی رسیدم و از این بابت دیگرمشكلی ندارم و دیگر كسی نمی‌تواند به من بگوید نا آماده هستم.
  • برای بازی برابر پیكان آماده هستی؟
كاملا آماده هستم اما این سرمربی است كه مشخص می‌كند من در این مسابقه بازی كنم و میدان خواهم رفت یا خیر.
شایعات زیادی مطرح شده مبنی بر اینكه شاید تو و پریموف از پرسپولیس جدا شوید.
من دیگر به این موضوع اصلا فكر نمی‌كنم و باید بگویم كه من پرسپولیس را انتخاب نكردم و به پرسپولیس نیامدم كه بخواهم به این زودی از این تیم جدا شوم و تمام تلاشم این است كه اعتماد برانكو را جلب كنم و تا زمانی كه رئیس من را بخواهد درپرسپولیس هستم.

پریموف، یانسكی و تنها یك پلی‌استیشن
بازیكنان اوكراینی پرسپولیس از سرزمینی می‌آیند كه مردمانش زیاد اهل جوش خوردن با كسی نیستند. این دو بازیكن پرسپولیس كه اتفاقا هم خانه هم هستند از زمانی كه به پرسپولیس آمده‌اند به جز زمان‌های كوتاهی در تمرینات، اصلا با كسی صحبت نمی‌كنند و خارج از تمرین هم بیشتر ساعات خود را در خانه خود حضور دارند و عادت ندارند كه بیرون بروند و تنها یك پلی‌استیشن اوقات آنها را سپری می‌كند. این رفتار این دو بازیكن باعث شده تا حتی گلر كروات پرسپولیس هم ترجیح بدهد با بازیكنان ایرانی پرسپولیس رفاقت كند و اصلا به نوعی با آنها كاری نداشته باشد. نكته جالب اینجاست كه بعضی از بازیكنان در مواجهه با این دو بازیكن اوكراینی می‌پرسند كه آیا تمام مردم اوكراین این‌گونه هستند یا فقط اینها از جمع فراری هستند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین