اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۲۱۷

حمایت هافبک سابق پرسپولیس از مهدی رحمتی

هافبک تیم صبای قم گفت:‌ برای شکست استقلال برنامه داشتیم و این وصله‌ها به صبا و بازیکنان آن نمی‌چسبد.
۲۲:۰۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| قاسم دهنوی در گفت وگویی، درباره بازی صبای قم در چارچوب جام حذفی مقابل استقلال و شکست مقابل این تیم در ضربات پنالتی اظهار داشت: بازی خوب و درگیرانه‌ای را هر دو تیم به نمایش گذاشتند و ما از همان ابتدا به دنبال کنترل بازی و بعد ایجاد موقعیت روی دروازه استقلال بودیم. 

وی افزود: هر دو تیم چون در مقطع حساسی از رقابت‌های جام حذفی حضور داشتند و می‌خواستند به مرحله بعد صعود کنند با احتیاط کار را پیش می‌بردند تا در این تک‌بازی که حکم فینال را داشت دروازه‌شان به راحتی باز نشود. به هرحال بازی در وقت‌های قانونی برنده نداشت و در نهایت در ضربات پنالتی که 50-50 است استقلال توانست به پیروزی برسد.
مدافع صبای قم درخصوص حواشی این بازی و همچنین ضربه پنالتی امرایی که حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد، گفت: اصلا این صحبت‌ها را درک نمی‌کنم. چرا باید صبای قم در این بازی مهم و سرنوشت‌ساز بخواهد چنین کاری را بکند و این صحبت‌ها و وصله‌ها به تیم ما نمی‌چسبد. کاملا برای شکست استقلال برنامه داشتیم اما متاسفانه کار به پنالتی کشید و آنجا فقط یک تیم برنده از زمین خارج خواهد شد.
وی افزود: در مورد ضربه امرایی و فیلمی که از صحبت‌های آقای صالحی با رحمتی همین‌طور انتشار می‌یابد باید بگویم اصلا موضوع چیز دیگری بود. ما در آنجا حضور داشتیم و داور فقط به رحمتی گفت زود برگرد و بعد از زدن ضربه حریف بلافاصله از سمت چپ بیرون برو. حالا اینکه ضربه امرایی هم سمت چپ بود و رحمتی هم آن را گرفت چه ارتباطی به این مسایل دارد.
دهنوی درباره فحاشی‌های صورت گرفته به لک از سوی هواداران استقلال اظهار داشت: حامد لک مقابل استقلال یکی از بهترین بازی‌های خودش را به نمایش گذاشت اما به نظرم در حق او کم لطفی شد و نباید این همه ناسزا می‌شنید. امیدوارم مسوولان به این مسایل رسیدگی کنند چون همه فوتبالیست‌ها خانواده دارند و نباید یکسری آدم که اسم‌شان را نمی‌توان هوادار گذاشت به این راحتی با حرمت خانواده و آبروی بازیکنان بازی کنند.این بازی تمام شد و قسمت نبود که در جام حذفی به مراحل بالاتر صعود کنیم. یک روز استراحت داشتیم و قرار است خودمان را برای ادامه مسابقات لیگ و بازی مهم خودمان با تراکتورسازی آماده کنیم که نقش مهمی در شرایط صبا در جدول دارد و حتما باید از تبریز دست پر برگردیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین