اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۹۹۰

در دسته دوم اتفاقات فوتبالی نمی‌افتد

داریوش یزدی، سرمربی نفت‌وگاز گچساران در مسابقات جام‌حذفی دست به شگفتی زد و دو تیم لیگ برتری را حذف كرد. این تیم ابتدا قهرمان لیگ استقلال‌خوزستان را از گردونه مسابقات حذف كرد و پنجشنبه هم موفق شد فولادخوزستان را در ضربات پنالتی شكست دهد. یزدی بعد از صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی گفت‌وگویی انجام داد...
۱۳:۴۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش یزدی، سرمربی نفت‌وگاز گچساران در مسابقات جام‌حذفی دست به شگفتی زد و دو تیم لیگ برتری را حذف كرد. این تیم ابتدا قهرمان لیگ استقلال‌خوزستان را از گردونه مسابقات حذف كرد و پنجشنبه هم موفق شد فولادخوزستان را در ضربات پنالتی شكست دهد. یزدی بعد از صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی گفت‌وگویی انجام داد.
  • در این فصل تیم‌تان در جام‌حذفی شگفتی‌ساز شده. فكر می‌كردید بتوانید دو تیم لیگ برتری را حذف كنید؟
ما از اول هم با قدرت جام‌حذفی را شروع كردیم و توانستیم استقلال‌خوزستان را حذف كنیم اما این اتفاق به چشم به كسی نیامد. مثلا در برنامه نود در مورد تیم قشقایی خیلی بحث شد اما دو دقیقه هم به بازی ما اختصاص ندادند. فکر می‌کنم برنامه90 می‌تواند حداقل ۲دقیقه را به برد ما برابر استقلال‌خوزستان اختصاص دهد، به همین خاطر از عادل فردوسی‌پور ناراحت هستم. امیدوارم حداقل بازی تیم ما جلوی فولاد را نشان دهند.
  • دوست دارید بازی در شهر خودتان برگزار شود؟
من از روز اول گفتم که تیم‌های سطح پایین در جام‌حذفی باید میزبان باشند حتی اگر دارای حداقل امکانات باشند. مردمی که به تیم‌های لیگ برتری علاقه دارند حق این را دارند که بازی تیم‌هایشان را ببینند اما هواداران ما این امكانات را ندارند و اگر به یك تیم بزرگ بخوریم هواداران پرشور شهر برای تماشای بازی می‌آیند و فكر می‌كنم فدراسیون هم همین شور و هیجان را می‌خواهد.
  • بازی نفسگیر با فولاد چطور بود؟
ما اجازه ندادیم در طول بازی فولاد حمله كند. می‌خواستیم فولاد را حذف كنیم و 120دقیقه جنگیدیم و در ضربات پنالتی خیلی خوب كار كردیم. شاید فولاد ما را در این بازی دست‌کم گرفته بود ولی ما از این فرصت استفاده و خودمان را اثبات کردیم و از لحاظ بدنی كم نیاوردیم. برای ضربات پنالتی نیز برنامه داشتیم و در تمرینات نیز روی این ضربات کار کرده بودیم. خوشبختانه یک دروازه‌بان جوان که اولین بازی‌های خود را تجربه می‌كرد توانست پنالتی فولادی‌ها رابگیرد.
  • مسابقات لیگ دو برای تیم‌تان چطور پیش می‌رود؟
اگر ما بعد از ۴مسابقه دچار یک بحران عدم نتیجه‌گیری شدیم دلیلش این بود که تمام تیم‌ها روی تیم ما متمرکز شدند و یک‌سری اتفاقات خارج از فوتبال روی ما تاثیر گذاشت که من قصد ندارم در خصوص آنها در حال حاضر صحبت کنم. متاسفانه در لیگ یک و دو اتفاقات خارج از فوتبالی بسیار رخ می‌دهد؛ اتفاقاتی که در قاعده فوتبال وجود ندارد و متاسفانه روی تیم ما تاثیرگذارشده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین