اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۸۵۱

در شیراز هواداران ما به سمت استقلال و پرسپولیس می‌چرخند!

سرمربی برق جدید شیراز گفت:به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم و از قبل گفته بودم بازی سختی داریم.
۱۷:۴۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید رضایی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در جام حذفی و حذف از دور این رقابت‌ها گفت: به قلعه نویی و تراکتورسازی تبریک می گویم. تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کردند. گفته بودم بازی سخت می شود.

رضایی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و یک موقعیت هم داشتیم اما در ادامه روی یک خطا که از نظر من خطا نبود، تراکتورسازی به گل رسید. در اواخر بازی هم توپ‌مان گل شد که معتقدم داور در این صحنه اشتباه کرد. در هر صورت از بازیکنانم راضی هستم چون هدف‌مان از حضور در جام حذفی کسب تجربه بود و امیدوارم این تجربه به ما کمک کند تا بتوانیم از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کنیم.

وی ادامه داد: در اواخر بازی توپ‌مان توی گل چرخید و داور می‌توانست آن صحنه را به عنوان گل قبول کند. هرچند که 2 بر صفر عقب بودیم، اما شاید می‌توانست تأثیرگذار باشد.

رضایی یادآور شد: بازیکنان خوبی در استان فارس داریم و فقط کافی است به آنها اهمیت بدهم تا بتوانیم از این پتانسیل خوب استفاده کنیم، هرچند که امروز نیز یکی از بهترین بازیکنان‌مان مصدوم شد و مجبور شدیم به یک بازیکن متولد 77 بازی بدهیم.

سرمربی برق جدید شیراز گفت: امیدوارم در آینده تیم‌های خوبی را در شیراز پرورش بدهیم، ما دو فصل پیش هم با بهمن شیراز به لیگ دسته اول صعود کردیم و امتیاز آن را به خونه به خونه واگذار کردیم و دوباره برگشتیم و از صفر کارمان را آغاز کردیم. کار در لیگ‌های دسته پایین سخت است و چون حمایتی هم نمی‌شویم خستگی به تن‌مان می‌ماند. با این حال برای این دیدار استاندار فارس از ما حمایت کرد و ما خودمان را آماده کردیم تا یک بازی آبرومندانه را ارائه دهیم.

وی گفت:‌ از نظر سخت‌افزاری در شیراز در مضیقه هستیم و زمین‌های خوبی نداریم. حمایت مالی هم در کار نیست و شهردار شیراز به فوتبال توجهی ندارد. درست برعکس تبریز که شهرداری تبریز به فوتبال کمک می‌کند تا فوتبال رونق بگیرد. آن زمانی که ما بازی می‌کردیم دو تیم شیرازی در لیگ برتر بودند و تراکتورسازی در لیگ دسته ‌اول، اما الان کار برعکس شده و متأسفانه حمایتی نمی‌شود.

رضایی گفت: همان‌طور که گفتم حمایت نمی‌شویم و این حمایت از جانب هیچ‌کس نیست. شما در تبریز ببینید که چه تماشاگران پرشوری دارید و بازی در این جو سخت است. ما پیش‌بینی می‌کردیم و دو گل خوردیم و فکر کنید اگر پیش‌بینی نمی‌کردیم چه پیش می‌آمد. شما در همین تبریز به تیم‌های لیگ برتری 5-4 گل می‌زنید، اما در شیراز هواداران ما به سمت استقلال و پرسپولیس می‌چرخند هرچند الان فهمیده‌اند چه اشتباهی می‌کرده‌اند.

سرمربی برق جدید شیراز گفت: ما در بهمن شیراز دو فصل پیش شجاعیان را داشتیم، اما چون قدر بازیکنان شیرازی را نمی‌دانند و چون حمایتی نیست به شهرهای دیگر می‌روند و چهره می‌شوند. در زمان‌های گذشته بیشتر بازیکنان استقلال و پرسپولیس را فجر سپاسی تربیت می‌کرد اما الان فجر کجاست؟ امیدوارم حمایت شویم تا به حال و روز گذشته بازگردیم.

وی تأکید کرد: همه درد و غم ما این است که باید همه پشت هم باشیم، چون در یک مجموعه موفق همه دست به دست می‌دهند. تیم ما دو فصل است تشکیل شده و مدیرعامل آن به‌تنهایی تیم را می‌چرخاند. ما هم به عشق اینکه در شیراز فوتبال مثل گذشته شود کار می‌کنیم، چون جوان‌ها گناهی نکرده‌اند که از فوتبال محروم شوند. با این حال در همین تبریز می‌بینید که مردم با تعصبی که دارند تیم‌های خود را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: برق شیراز
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین