اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۳۱۹

غیبت عجیب ستاره استقلال در تمرینات+عکس

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که هرایر مگویان به تمرینات تیمش بازگشت و کاوه رضایی به دلیل احساس درد از ناحیه زانو تمرین نکرد.
۱۳:۵۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال در راستای کسب آمادگی برای حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران از ساعت 12 امروز یک جلسه تمرین کرد.

* قبل از شروع تمرین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان با نشستن روی نیمکت، دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* در شرایطی که ابتدا به هواداران اجازه حضور در کمپ ناصر حجازی داده نمی‌شد بعد از هماهنگی که محمد خرمگاه با علیرضا منصوریان انجام داد، هواداران وارد کمپ شدند و تمرین را از نزدیک نظاره کردند.

* بازیکنان استقلال از ساعت 11 و 55 دقیقه در گوشه‌ای از زمین جمع شدند و  صحبت‌های علیرضا منصوریان را گوش می‌داند. در این بین خسرو حیدری که هنوز وارد محل تمرین نشده بود، با واکنش جالب بازیکنان هم‌تیمی‌اش روبرو شد. آنها یکصدا این بازیکن را صدا می کردند و خواستار حضورش در زمین بودند. وقتی حیدری وارد زمین شد، بازیکنان با شعار خسرو دوست داریم، او را مورد تشویق قرار دادند.

* پس از صحبت‌های منصوریان که حدود 15 دقیقه به طول انجامید، هرایر مگویان مدافع ارمنستانی آبی‌پوشان که به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورش مدتی در تمرینات غایب بود، در کمپ ناصر حجازی حاضر شد. مگویان با دقایقی تأخیر وارد کمپ شد که رحمتی به شوخی به او اعلام کرد جریمه شده است.

* کاوه رضایی که در تمرین روز گذشته از ناحیه پا دچار مصدومیت جزئی شد، امروز به دلیل اینکه کمی احساس درد می‌کرد، با لباس غیرورزشی در کنار زمین حضور یافت و کنار تیم تمرین نکرد.

* استیو جونز و روزبه چشمی به دلیل انجام تمرینات بدنسازی در سالن وزنه در تمرین امروز حضور نداشتند.

* در ابتدای تمرین که حدود 20 دقیقه به طول انجامید بازیکنان روی تشک به انجام کارهای کششی و سپس به دویدن مشغول شدند. در این بین دروازه‌بان‌ها به انجام تمرین والیبال مشغول بودند که خسرو حیدری با آنها شوخی می‌کرد و می‌گفت بد نگذرد.

* رابسون و حیدری به صورت اختصاصی زیرنظر محمد خرمگاه تمرین می‌کردند.

* مرحله دوم تمرین استقلال که حدود 30 دقیقه به طول انجامید به انجام آقاوسط در سه گروه اختصاص داشت. در این بخش از تمرین گلرها هم به بازیکنان اضافه شدند و کار خود را کنار آنها دنبال می‌کردند.

*‌ محمد خرمگاه و بهتاش فریبا لحظاتی در کنار زمین با یکدیگر صحبت کردند. در تمرین امروز بهتاش فریبا مدیر فنی و نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال هم حضور دارند.

*‌ بختیار رحمانی همانند روز گذشته پارچه‌ای روی صورت خود بسته تا از آلودگی هوا در امان بماند.

*‌ کمتر از 30 هوادار تمرین امروز را زیر نظر گرفتند.

*‌ در بخش اول تمرین منصوریان در کنار زمین حضور داشت و لحظاتی ضمن صحبت با کاوه رضایی از مانیتور هلی‌شاتی که مشغول فیلمبرداری از تمرین است، کار بازیکنان را زیرنظر گرفت.

* مرحله سوم تمرین استقلال به انجام سانتر از جناحین و ضربه به دروازه اختصاص داشت. در این بین مهدی رحمتی در چند صحنه به هافبک‌های تیمش به خاطر نحوه سانتر کشیدنشان اعتراض کرد و از آنها می‌خواست سانترهای دقیق‌تری انجام دهند.

* مگویان در مرحله سوم تمرین از هم‌تیمی‌هایش جدا شد و به دویدن دور زمین و انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.

* بخش پایانی تمرین استقلال به انجام فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت که در این بین منصوریان هم کاور به تن کرد و در کنار بازیکنان به انجام فوتبال مشغول شد.

* امید ابراهیمی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و وریا غفوری به دلیل مصدومیت در تمرین امروز استقلال غایب بودند. همچنین میثم مجیدی دیگر غایب امروز بود که این بازیکن حضورش در دیدار مقابل صبای قم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

* در صحنه‌ای از بازی فوتبال پادوانی روی پای یعقوب کریمی مرتکب خطا شد که این بازیکن با ناراحتی نسبت به این خطا اعلام کرد نزدیک بود پایش بشکند که خرمگاه داور بازی اعلام کرد کسی نباید اعتراض کند.

* استقلال فردا هم تمرینات خود را برای بازی با صبا دنبال می کند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین