اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۲۷۴

آیا پیروانی از باشگاه‌ها تشکر نکرده بود؟

باشگاه ذوب آهن می گوید دیگر به تیم ملی نوجوانان و جوانان به صورت شفاهی بازیکن نمی دهد و تنها برای بازی های رسمی بازیکنانش را در اختیار تیم های پایه می گذارد.
۱۱:۳۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آذری – مدیر عامل باشگاه ذوب آهن می گوید چون امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان از باشگاه ها تشکر نکرده است دیگر به تیم ملی جوانان به صورت شفافی بازیکن نمی دهد و تنها برای بازی های رسمی و به صورت مکتوب به بازیکنانش اجازه حضور در اردو را خواهد داد.


البته این حق طبیعی باشگاه ها است و در فوتبال حرفه ای حتی در رده سنی جوانان باشگاه ها تنها در روزهای فیفا به بازیکنان خود اجازه حضور در اردوی تیم ملی را می دهند و به این خاطر نمی شوند به باشگاه ذوب آهن یا هر باشگاهه دیگری خرده گرفت.


اما واقعا امیر حسین پیروانی – بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی از باشگاه ها تشکر نکرده بود؟


سرمربی تیم  ملی جوانان بعد از پیروزی در برابر ازبکستان و صعود به جام جهانی در مصاحبه ای ، این حرف ها را زده بود:«من این صعود را تقدیم می کنم به ایرانی های عزیز در سراسر این کره خاکی. به مردمی که با فوتبال زندگی می کنند و با پیروزی ها شاد می شوند و شک ندارم در این روزها ما را دعا کردند. نمی خواهم شعار بدهم. من کمترین نقش را در این موفقیت داشتم. باید تشکر کنم از همه مربیان تیم های پایه در باشگاه های مختلف ایرانی که این بازیکنان را ساختند. مربیانی که بدون چشمداشت مالی و حداقل امکانات کار می کنند و بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی دستاورد تلاش آنها بوده است. من و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان فقط این بازیکنان را با هم هماهنگ کردیم...»


گفتنی است برای تورنمنت کره جنوبی باشگاه پرسپولیس هم مانع حضور رضا کرملاچعب در اردوی تیم ملی جوانان شد و این بازیکن را به همراه خود به امارات برد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین