اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۱۲۹

استارت آزمون برای جدال حیثیتی با روبین+عکس

مهاجم اول ایران در یکی، دو سال گذشته برای اولین بار روزهای دور از تیم ملی در روزهای فیفا را تجربه کرد و بازی با سوریه را از خانه تماشا کرد.
۱۴:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سردار آزمون انتخاب اول کارلوس کی روش در پیشانی خط حمله برای اولین بار در چند سال گذشته اردوهای ملی را با حکم محرومیت انضباطی از سوی فیفا از دست داد تا بالاجبار به جای حضور در مالزی سر از تمرینات عادی باشگاه روستوف در بیاورد.


سردار بعد از استراحتی چند روزه در گنبد کنار خانواده به روستوف بازگشت و از دیروز تمرینات خود را با هم تیمی هایش آغاز کرد تا روزهای دور از تیم ملی را این گونه پر کند. مهاجم 22 ساله ایرانی روستوفی ها که به تازگی مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته و هر روز شایعات زیادی در قبال پیشنهادات وسوسه کننده برایش رقم می خورد بدون توجه به این هجمه تبلیغاتی تمریناتش را برای جدال حیثیتی آغاز کرد آن هم با روحیه و انگیزه بالا.


روستوف در آغاز دوباره رقابت های باشگاهی باید به کازان سفر کند تا مقابل روبین به میدان برود. جدالی در هفته چهاردهم لیگ برتر روسیه که با توجه به اختلافات پیش آمده در نقل و انتقالات تابستانی میان این باشگاه و آزمون برای مهاجم ایرانی از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است. گلزن اول این روزهای روستوف به همین خاطر در تمرینات این روزهای تیمش با انگیزه دو چندان کار می کند، نکته ای که از دید سایت باشگاه هم پنهان نمانده و باعث شده تلاش ها و تصاویر مهاجم ایرانی در صدر گزارش های تصویری روی خروجی سایت روستوف قرار بگیرد.

 

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین