اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۱۱۲

فقط اتفاق غیرمنتظره مانع از صعودمان به جام جهانی می شود

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: تیم فوتبال سوریه هم مثل ایران با تعصب و غیرت فوتبال بازی می کند.
۱۳:۱۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| جلال طالبی در گفت و گویی، در مورد بازی فردا ایران مقابل سوریه گفت: شرایط سوریه نسبت به گذشته متفاوت است. اکنون دیگر در این کشور باشگاه فوتبال و لیگی وجود ندارد. بازیکنان تیم ملی کشورش هم در باشگاه های مختلف عربی بازی می کنند و یکی دو بازیکن فقط در سوریه هستند. این بازیکنان یکی دو هفته قبل از شروع مسابقات ملی دور هم جمع می شوند و تمرین می کنند تا برای مسابقه آماده شوند.

وی افزود: تیم ملی سوریه هم مثل تیم ایران فوتبال را با تعصب و غیرت بازی می کند. بازیکنان سوریه راحت تسلیم نمی شوند و انگیزه زیادی دارند و از نظر فیزیکی و قدرت بدنی هم در شرایط خوبی هستند. معمولا یکی دو بازیکن تکنیکی هم دارند. اگر به نتایج ایران و سوریه در گذشته نگاه کنید متوجه می شوید که همیشه بردهای ایران مقابل سوریه با اختلاف کم یک بر صفر یا 2 بر یک بوده و هیچ وقت برد قاطعانه ای مقابل سوریه نداشته ایم. بنابراین فردا هم بازی راحتی نداریم. 

طالبی با اشاره به توانایی های تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران اکنون در شرایط بسیار مناسبی است. ما از نظر آماده سازی و امکانات خیلی هم برتر از حریف سوریه هستیم و در کل باید بگویم فقط اتفاق غیر منتظره باعث می شود که از صعود دوباره به جام جهانی بازبمانیم. گروهی که در این رقابت ها حاضریم بسیار آسان تر از گروه دیگر است. اگر دقت کنید در گروه دیگر 4 تیم تجربه حضور در جام جهانی را داشته اند اما در گروه ما فقط ایران و کره سابقه حضور در جام جهانی را داشته اند با این حال نباید تصور کنیم که کار ساده ای پیش رو داریم ولی در مقایسه با گروه دیگر در وضعیت بهتری هستیم.

سرمربی اسبق تیم ملی سوریه گفت: من زمانی هدایت تیم سوریه را برعهده داشتم همانطور که گفتم بازیکنان سوریه جنگجو و غیرتمند هستند اما در حال حاضر کشور سوریه درگیر جنگ است.این جنگ بر روی روحیه بازیکنان تیم ملی سوریه تاثیر منفی گذاشته و خانواده های آنها در جنگ هستند. جنگی که یک نسل از سوریه را نابود می کند. شاید بازیکنان سوریه هم بخواهند خودشان را بیش از گذشته ثابت کنند و با انگیزه بیشتری در میدان حاضر شوند.

طالبی در مورد پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: نتیجه قابل پیش بینی نیست ولی تیم ملی ایران در شرایط مناسبی است. در صدر جدول گروه هستیم. از نظر تدارکات هم بهتر از حریف هستیم با این حال سوریه اگر در این بازی بازنده شود شرایطش سخت خواهد شد و به نظرم بازی بسیار سختی داریم.

این کارشناس فوتبال در مورد بارش شدید باران در روز مسابقه گفت: این شرایط برای هر دو تیم یکسان است و نمی توان گفت باران به ضرر تیم ما و به سود حریف است. اگر هوا گرم یا شرجی یا بارانی است برای هر دو تیم شرایط یکسان است.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین