اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۶۴

درخـشان: گـل قشنگ و سختی به سـوریه زدم

تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقابل سوریه قرار خواهد گرفت كه پیروزی در این مسابقه تقریبا كار صعود تیم ملی را به جام جهانی قطعی خواهد كرد.با حمید درخشان كه سابقه گل زدن به سوریه را دارد صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ داد...
۱۴:۴۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقابل سوریه قرار خواهد گرفت كه پیروزی در این مسابقه تقریبا كار صعود تیم ملی را به جام جهانی قطعی خواهد كرد.با حمید درخشان كه سابقه گل زدن به سوریه را دارد صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ داد.
  • مثل اینكه نام شما هم در بین گلزنان تیم ملی مقابل سوریه قرار دارد؟
بله، من در دور اول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 1994 در بازی برگشت به سوریه گل زدم.بازی رفت با تساوی بدون گل در تهران به پایان رسید و ما در بازی برگشت با سوریه 1-1 كردیم و به خاطر تفاضل گل به مرحله بعدی رفتیم.
  • با ضربه سر گل زدید؟
بله، روی یك ضربه كرنر بود.كرنر را ابطحی زد.من كاپیتان تیم بودم و به دایی گفتم كه به تیر 2 برود تا اگر ارسال بلند بود ضربه سر بزند.من هم در تیر یك جا گرفتم كه ابطحی روی همین تیر سانتر كرد و توپ را با ضربه سر از تیر یك به تیر دو فرستادم كه توپ گل شد.گل قشنگ و سختی به سوریه زدم و یكی از گل‌های زیبای دوران بازیگری‌ام بود.یك گل هم به عمان زدم كه 3 امتیاز را گرفتیم و چین تایپه را هم بردیم و به مرحله بعد رفتیم.
  • مرحله بعد هم كه با اتفاقات تلخی همراه بود و در قطر از راهیابی به جام جهانی باز ماندیم؟
بله، ما تیم خوبی داشتیم و با كره جنوبی، كره شمالی، عربستان، عراق و ژاپن همگروه بودیم.واقعا حیف آن تیم كه به جام جهانی 94 نرفت.ما واقعا گل‌های بدی در آن مسابقات خوردیم.
  • در مورد بازی روز سه‌شنبه چه صحبتی دارید؟
حریف آینده تیم ملی اگرچه نام بزرگی ندارد اما کارمان راحت نیست. سوریه تیمی است که فیزیکی بازی می‌کند و توانسته گریبان تیم‌هایی مانند کره‌جنوبی و چین را بگیرد. باید حواسمان را جمع کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. روی کاغذ ما برنده مصاف با سوریه در مالزی هستیم اما اگر غفلت کنیم، ممکن است اتفاق بدی رخ دهد.باید این بازی را ببریم تا به امید خدا راهی جام جهانی شویم.همه ما برای موفقیت تیم ملی دعا می‌كنیم.
  • در این چند سال برخی از كی‌روش انتقاد كردند.قبول دارید كه او نتایج خوبی گرفته است؟
او مربی بزرگی است و باید احترامش را نگه داریم. هدف همه ما این است که تیم ملی به جام جهانی برود و اگر انتقادی هم می‌کنیم به خاطر این است که دلمان می‌سوزد و می‌خواهیم تیم موفق باشد. خوشبختانه اکنون تیم ملی شرایط مطلوبی دارد و ان‌شاءالله صعودی مقتدرانه به جام جهانی خواهیم داشت.
  • راستی ناصر محمدخانی چند روز پیش گفت كه علی كریمی نسبت به او فوتبالیست بهتری بوده.نظر شما چیست؟
هم ناصر و هم علی جزو بهترین‌ها بودند و هر دو نفر خوب بودند.من نمی‌توانم بگویم كدامیك بهتر بودند در ضمن پست بازی آنها با هم فرق می‌كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین