اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۳۰

تير نقل و انتقالاتى پرسپوليس به سنگ خورد؛ مقصد سروش عوض شد

رئیس هیات فوتبال خوزستان و عضو هیات‌رئیسه فدراسیون گفت: رفیعی قراردادی به مدت نیم‌فصل به صورت ثبت‌شده با باشگاه فولاد خوزستان دارد.
۱۲:۲۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| کاظم طالقانی در گفت‌وگویی، در مورد بحث قرارداد باشگاه فولاد خوزستان و سروش رفیعی و اینکه آیا قراردادی از این بازیکن در هیات فوتبال ثبت شده است، گفت: قراردادی که در هیات فوتبال ثبت شده به مدت یک سال است که نیم‌فصل آن را برای فولاد بازی کرده و نیم‌فصل دیگرش باقی مانده است. این مسئله چیزی است که در هیات فوتبال ثبت شده است اما ظاهرا قرارداد ثبت‌نشده‌ای بین باشگاه فولاد و هیات فوتبال وجود دارد که در این مورد کمیته انضباطی باید تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: اینکه رفیعی ادعا می‌کند در نیم‌فصل دوم قرارداد ثبت‌شده‌اش در هیات فوتبال 10 دقیقه برای فولاد بازی کرده است حساب نمی‌شود. این 10 دقیقه با فشار مسئولان استانی و محلی اتفاق افتاد وگرنه این بازیکن اجازه بازی نداشت و نمی‌گذاشتند او به میدان برود به همین خاطر این ادعا هم از سوی او پذیرفته نیست.

طالقانی در مورد بحث استیضاح رئیس هیات فوتبال خراسان و اینکه گفته می‌شود موضع مدیرکل ورزش و جوانان خراسان در این مورد قانونی نیست، تصریح کرد: برای استیضاح رئیس هیات فوتبال یک سوم اعضای مجمع استانی باید درخواست‌شان را ارائه دهند و آن وقت با تایید رئیس فدراسیون این مسئله اجرایی می‌شود. تاکنون نه یک سوم مجمع درخواستی ارائه دادند و نه اینکه رئیس فدراسیون موافقتی با این مورد کرده است. به همین خاطر این کار شدنی نیست. حالا اگر مدیرکل می‌خواهد مجمعی را برای خودش تشکیل دهد بحثش جدا است.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین