اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۷۷
نحوه خداحافظی مادریدی‌ها با کاسیاس شرم‌آور بود

پدرو: نه با مورینیو صحبت کرده‌ام و نه می‌خواهم از بارسلونا بروم

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا شایعاتی را که از قریب‌الوقوع بودن پیوستن او به تیم فوتبال چلسی حکایت داشته‌اند، تکذیب کرد و گفت هیچ تماسی با آقای خاص نداشته است.
۱۴:۰۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-پدرو رودریگس اعتراف کرد که چند تیم به او برای ترک نوکمپ پیشنهاد داده‌اند، اما او با این تیم‌ها مذاکره‌ای نداشته است، ضمن اینکه خبر تماسش با ژوزه مورینیو، مربی چلسی هم صحت ندارد.

پدرو که روز گذشته در اردوی تمرینی بارسلونا شرکت کرد، گفت: من نمی‌خواهم به آینده فکر کنم. می‌خواهم استراحت کنم، در آرامش باشم و تمرینات پیش‌فصل را از روز چهارشنبه با هم‌تیمی‌هایم آغاز کنم. بعد از این باید ببینیم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من با مورینیو صحبتی نداشته‌ام. فعلاً جز این نمی‌خواهم چیز دیگری بگویم، چون این بی‌حترامی به بارساست. اکنون من می‌خواهم از بودن در کنار هم‌تیمی‌هایم در نیوکمپ لذت ببرم.

پدرو درباره کاهش غرامت فسخ قراردادش با بارسلونا هم که ظاهراً به 30 میلیون یورو رسیده است، اظهار داشت: این موضوع حقیقت دارد، هم من و هم باشگاه تصمیم گرفتیم که این رقم را کاهش دهیم و اینکه پیشنهاداتی هم برای جذب من به بارسلونا ارائه شده است، حقیقت دارد. من اکنون در بارسلونا شرایط سختی دارم. وضعیت پیچیده است. همه بازیکنان می‌خواهند دقایق بیشتری در زمین بازی حضور داشته باشند و در ترکیب اصلی باشند. اینجا کار واقعاً سخت است، اما من می‌دانم که هیچ تیم دیگری برایم مانند بارسلونا نمی‌شود. بازی در بارسا یک رؤیاست. من با این تیم جام‌های فراوانی کسب کرده‌ام که این افتخارات وجود مرا پر از حس لذت و رضایت کرده است، اما همه بازیکنان به پیشرفت و حضور در ترکیب اصلی چشم دارند.

پدرو در ادامه اعتراف کرد که دوست دارد به دوران حضورش در بارسلونا ادامه دهد. وی تأکید کرد: امیدوارم بتوانم در بارسلونا بازنشسته شوم، هرچند بارسلونا تیمی است که هواداران از بازیکنانش انتظارات زیادی دارند و بازی در چنان سطح بالایی، سخت است. باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. هر بازیکنی که فرصت بازی به دست می‌آورد، خوشحال است. نمی‌دانم چه زمانی یک راه حل برای این مسئله پیدا می‌شود. فعلاً فقط می‌خواهم اردوی پیش‌فصل را با بارسا شروع کنم.

مهاجم ملی‌پوش کاتالان‌ها درباره پیوستن آردا توران و الیکس ویدال به جمع آبی‌و‌اناری‌ها هم گفت: بارسا دارد تیمی مدعی و جنگنده می‌سازد و من از قراردادهای جدیدی که این تیم به تازگی بسته است، راضی‌ام.

وی درباره لیونل مسی و انتقاداتی که این روزها از وی به خاطر نمایش‌هایش در کوپا آمه‌ریکا می‌شود، هم تأکید کرد: هیچکس نمی‌تواند در اینکه مسی بهترین بازیکن دنیاست شک داشته باشد و به لطف حضور او آرژانتین بهتر از چیزی است که باید می‌بود.

آخرین چیزی هم که پدرو به آن اشاره داشت، انتقال ایکر کاسیاس از رئال مادرید به پورتو بود. او با ابراز تأسف از این اتفاق اظهار داشت: شرم‌آور است که ایکر در چنین وضعیتی با رئال مادرید خداحافظی کرد. برای کاسیاس در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم به زودی او را ببینم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بارسلونا پدرو
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین