اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۶۷۲

فرصتی که آزمون از دست داد

مهاجم تیم ملی به دلیل محرومیت نتوانست در بازی تدارکاتی و آسان تیم ملی در برابر پاپوا گینه نو حضور پیدا کند؛ دیداری که می توانست تعداد گل های ملی وی را بالاتر ببرد.
۱۶:۵۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سردار آزمون به دلیل آنچه در بازی ایران و قطر اتفاق افتاد یک جلسه از همراهی تیم ملی محروم شد، محرومیت یک جلسه ای که به اندازه دو بازی او را از تیم ملی دور کرد، دو دیدار تیم ملی در برابر پاپوا گینه نو و سوریه می توانست آمار بازی ها و گل های ملی این مهاجم را بالاتر ببرد.


همانطور که از قبل قابل پیشبینی بود ملی پوشان ایران در اولین بازی خود در مالزی، توانستند در دیدار تدارکاتی هشت بار دروازه تیم پاپوا گینه نو را باز کند و در این میان گوچی، انصاری فرد و طارمی به عنوان رقبای سردار توانستند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.


رضا قوچان نژاد که پیش از این 14 گل ملی را در کارنامه خود ثبت کرده بود، توانست با هت تریک در این دیدار به 17 گل ملی برسد. کریم انصاری فرد با دو گل خود در برابر پاپوا گینه نو توانست 14 گله شود و مهدی طارمی نیز با تنها گل خود در این بازی تعداد گل های ملی خود را به عدد 7 رساند، گل هایی که در بازی برابر سوریه نیز می تواند افزایش یابد. این ها در حالیست که سردار آزمون تاکنون توانسته 16 گل ملی را در کارنامه خود ثبت کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین