اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۶۱۱

یکی از سخت‌ترین شکست‌های دوران مربیگری‌ام را تجربه کردم

سرمربی تیم ملی آرژانیتن اعتراف کرد شکست سنگین در خانه رقیب دیرینه یکی از تلخ‌ترین خاطرات حرفه مربیگری او را رقم زده است، هرچند تأکید کرد این شکست امید صعود شاگردانش به جام جهانی ۲۰۱۸ را برباد نمی‌دهد.
۱۳:۱۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| اوضاع و احوال تیم ملی آرژانتین در راه کسب سهمیه جام جهانی 2018 روسیه از آن چیزی که بود، بدتر شد.

لیونل مسی و یارانش که برای بازگشت به جمع پنج تیم بالای جدول - تیم‌‌هایی که شانس کسب سهمیه حضور در جام جهانی 2018 را دارند - به برزیل سفر کرده بودند، مقابل سلسائو با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند که این سنگین‌ترین شکست آنها در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 بود. با این شکست، تیم ملی آرژانتین که تا پیش از این با شیلی رده پنجمی هم‌امتیاز بود و صرفاً به خاطر تفاضل گل خودش را از قهرمان کوپا آمه‌ریکا پایین‌تر می‌دید، حالا یک امتیاز از قرمزپوشان آمریکای جنوبی کمتر دارد و کارش برای صعود به جام جهانی سخت‌تر شده است به خصوص که بازی بعدی‌اش یک نبرد سخت خانگی برابر کلمبیا، تیم سوم جدول رده‌بندی است.

آخرین باری که تیم ملی آرژانتین با سه گل اختلاف برابر رقیب دیرینه‌اش تن به شکست داد 15 جولای سال 2007 بود که در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با نتیجه 3 بر صفر باخت. شکست سنگین آلبی‌سلستی در بلوهوریزونته در حالی در کارنامه‌اش به ثبت رسید که همه بازیکنان بزرگ خود از جمله لیونل مسی، گونسالو ایگواین، سرخیو آگوئرو و آنخل دی‌‌ماریا در اختیار داشت.

ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم ملی آرژانتین که کارش را در این تیم پس از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای سال 2016 آغاز کرد و پنج بازی هدایت آلبی‌سلسته را برعهده داشته است، گفت: این یکی از سخت‌ترین شکست‌های دوران مربیگری من بود. ما واقعاً داشتیم خوب بازی می‌کردیم. ارتکاب یک اشتباه برای ما به به بهای یک گل تمام شد، اما من فکر می‌کنم که بیشترین ضعف را در صحنه گل دوم برزیل نشان دادیم. با این حال ما باید مثبت فکر کنیم. تا سه روز آینده یک بازی بسیاری مهم دیگر داریم.

تیم ملی آرژانیتن ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه هفته آینده در دیداری خانگی برابر کلمبیا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین