اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۴۷۱

عکس شگفت انگیز از علی کریمی؛ مواظب باش کاپیتان بالاک!

صحنه‌ای که جادوگر فوتبال ایران دو تو سر توپ متوالی مقابل بالاک می‌زند و او را در محوطه جریمه آلمان محو می‌کند، قطعا از لحظات به یادماندنی برای هواداران آقای شماره هشت است.
۱۰:۱۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| به نظر می‌رسد دوستی علی کریمی و میشاییل بالاک خیلی جدی‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کردیم! چند هفته پیش بود که کریمی در صفحه شخصی‌اش از بالاک یاد کرد و از هوادارانش خواست صفحه این هم‌تیمی قدیمی‌اش در بایرن‌مونیخ را فالو کنند.

 

پس از آن بالاک همه را غافلگیر کرد و با انتشار یک پست به زبان فارسی، آن هم بدون غلط تایپی، املایی و نگارشی به جادوگر فوتبال ایران ابراز ارادت کرد!

 

این کار بالاک موجی از تحسین‌ها را توسط هواداران فوتبال در ایران به همراه آورد؛ تا آنجا که انگار موضوع به مذاق اسطوره ژرمن‌ها خوش آمده و باعث شده او با انتشار یک پست فارسی دیگر، این بار زادروز کریمی را تبریک بگوید!

 

مسلما هم‌بازی بودن کریمی و بالاک در بایرن، خاطرات مشترک زیادی را برای آنها ساخته و باعث شده به‌رغم گذشت سال‌ها، هنوز هم رابطه طرفین گرم و صمیمی باشد.

 

با این حال این دو نفر قبل از حضور در باواریا هم یک ملاقات به یادماندنی با هم داشتند. موضوع به 18 مهر 83 یعنی 12 سال پیش برمی‌گردد. آن روز تیم ملی آلمان با همه ستاره‌هایش به ورزشگاه آزادی آمد تا در یک بازی دوستانه برابر ایران قرار بگیرد.

 

این از آن روزهایی بود که به قول معروف دریبل‌های کریمی "گرفته" بود؛ او هر کاری دلش خواست با ستاره‌های آلمانی انجام داد و از قضا بدترین بلا را هم سر همین میشاییل بالاک آورد.

 

صحنه‌ای که جادوگر فوتبال ایران دو تو سر توپ متوالی مقابل بالاک می‌زند و او را در محوطه جریمه آلمان محو می‌کند، قطعا از لحظات به یادماندنی برای هواداران آقای شماره هشت است.

 

اصلا چه بسا رفاقت کریمی و بالاک از همین‌جا استارت خورد. در عکس، جمع بوندس‌لیگایی‌ها حسابی جمع است؛ به چشمان بهت‌زده مهدی مهدوی‌کیا و فیلیپ لام نگاه کنید و البته بالاک را در حال سقوط با بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان، با لذت بیشتری تماشا کنید!

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین