اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۴۲۵

مدیرعامل قبلی تراکتور می‌گفت: رایگان بازی کن!

مدافع ملی‌پوش تیم تراکتورسازی نسبت به اظهارات مدیرعامل سابق این باشگاه واکنش نشان داد.
۱۸:۴۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سعید آقایی در گفت و گویی، درباره مصدومیتش، شرایط تیم تراکتورسازی، اظهارات مدیرعامل سابق باشگاه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را بر زبان آورد که در ادامه می‌خوانید:


عضله زانویم پاره شده بود
در بازی با گسترش فولاد زیر زانوی من 3 بار ضربه خورد و بعد از مسابقه احساس درد می کردم. به اردوی تیم ملی که رفتم نتوانستم تمرین کنم و شرایط زانویم اجازه نداد کارم را جلو ببرم. شرایطم روز به روز بدتر می شد. از پایم ام‌ آر‌ آی گرفتم و مشخص شد پارگی دارم. عضله زانویم را عمل کردم و اکنون هم مشغول فیزیوتراپی هستم.


قسمت نبود به اردوی تیم ملی بروم
فرصت خوبی را در تیم ملی از دست دادم. بسیار دوست داشتم همراه تیم به مالزی بروم اما مصدومیت اجازه نداد. در بازی با گینه نو می توانستم بازی کنم و توانایی هایم را نشان دهم اما قسمت نبود. انشاءالله در آینده بتوانم باز هم در خدمت تیم ملی کشورم باشم.


بدهی‌ها مربوط به قبل است
در روزهای گذشته مدیرعامل سابق باشگاه مصاحبه‌هایی انجام داد که درست نبود. من می‌خواهم بگویم امسال آقای آجرلو به تمام تعهداتی که به بازیکنان داده، عمل کرده و پول‌هایمان را در زمان مدیریت او گرفتیم. تمام طلبی که ما از تراکتورسازی داریم و باشگاه بدهکار شده، مربوط به دوران عباسی است. اگر او روی حرفش بود، الان باشگاه بدهی نداشت.


او مرا تهدید می‌کرد
مدیرعامل قبلی همیشه می‌گفت که اگر حرف از پول بزنی، مصاحبه می‌کند و مرا جلوی هواداران قرار می‌دهد. او می‌گفت به هواداران می‌گویم که آقایی بازیکن تبریزی تراکتور پولکی است و می‌خواست رایگان بازی کنم. کاری به اضافه خدمتی که به من زدند، ندارم اما باور کنید من 28 بازی لیگ، چند بازی حذفی و چند بازی آسیایی برای تراکتورسازی انجام دادند و فقط 50 میلیون تومان پول گرفتم. این انصاف است؟


می‌خواهند تراکتور را به حاشیه ببرند
عباسی می‌خواهد با مصاحبه هایش تیم را به حاشیه ببرد. ما در زمان مدیریت قبلی مشکلات بسیار زیادی داشتیم. چمدان‌های یکدست نداشتیم، لباس‌هایمان فرق داشت و همه چیز عجیب بود. مطمئن باشید به این حواشی اهمیت نمی‌دهیم و می‌خواهیم با قدرت به کارمان ادامه دهیم.


حداقل یک جام می‌خواهیم
امسال تمام مجموعه باشگاه، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان همدل هستند که بتوانیم حداقل یک جام برای هواداران کسب کنیم. البته در دو جام هم مدعی قهرمانی هستیم و انشاءالله پاسخ حاشیه‌ها را با موفقیت‌های بیشتر می‌دهیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین