اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۴۲۲

از چشم دورمانده‌های استقلال+عکس

سرمربی استقلال با عملکرد 10 هفته ای خود در این تیم نشان داده است که اگر به یک بازیکن اعتقادی نداشته باشد سخت است که بتوان نظر او را عوض کرد.
۱۸:۳۴ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| هرچند یک اصل کلی در فوتبال وجود دارد که سرمربی معمولا به تیم برنده دست نمی زند ولی به هر حال بازیکنانی در استقلال وجود دارند که هرچقدر هم که آماده باشند اصلا عملکردشان دیده نمی شود و حتی در لیست 18 نفره تیمشان هم قرار نمی گیرند.


آرش افشین مهمترین بازیکنی است که از بین بازیکنان استقلال مدت ها است که در لیست 18 نفره استقلال جایی ندارد. افشین بعد از 2 سال دوری از فوتبال به دلیل مشکلات سربازی و البته مصدومیت با استقلال قرارداد امضا کرد ولی با وجود اینکه به گفته حاضران در تمرین استقلال و البته خود علیرضا منصوریان آمادگی کاملا خوبی دارد همچنان دور از ترکیب تنها تلاش می کند که با خوب تمرین کردن خودش را آرام کند. البته شاید منصوریان قصد دارد این بازیکن را در نیم فصل و در اوج آمادگی اش به بازی بگیرد چراکه بعید است سرمربی جوان آبی ها به راحتی از نام افشین عبور کند.


اما نفر بعدی میثم مجیدی است. بازیکنی که فصل گذشته با استقلال قرارداد امضا کرد و در چند اردوی تیم ملی هم حضور داشت اما از بعد از شکست 4 بر 2 استقلال در دربی فصل گذشته ظاهرا همه چیز برای او تمام شد. مجیدی در این فصل با وجود آمادگی بالا اصلا در برنامه های منصوریان جایی ندارد و شاید این بازیکن در نیم فصل مجبور شود در تیم های دیگر شانسش را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دنبال کند.


امین حاج محمدی با قراردادی یک میلیارد و 100 میلیون تومانی یکی از گران قیمت ترین بازیکنان این فصل استقلال است که حتی در یک بازی هم در لیست 18 نفره استقلال جایی نداشته است چه برسد به این که بخواهد بازی کند. با رفتاری که منصوریان با این بازیکن می کند کاملا مشخص است که تمایلی به حضور او در استقلال ندارد و حاج محمدی از هم اکنون برای نیم فصل باید به دنبال تیم بگردد.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین