اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۲۵۵

گزینه های زیدان برای پر کردن جای خالی کروس

تونی کروس به دلیل مصدومیت کف پا، بین یک و نیم تا سه ماه به دور از میادین خواهد ماند.
۱۸:۴۷ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| در آستانه دربی مادرید و نیز ال کلاسیکو، این بدترین خبری بود که رئالی ها می توانستند دریافت کنند.

کروس به دلیل مصدومیت در بازی با لگانس، برای مدتی قادر به همراهی رئال نخواهد بود. در بیانیه تیم پزشکی رئال، مدت زمان دوری این هافبک آلمانی قید نشده؛ اما رسانه های اسپانیایی با توجه به موارد مشابه قبلی، دوری او را بین یک و نیم تا سه ماه تخمین زده اند.

کروس به طور حتم دربی و ال کلاسیکو را از دست خواهد داد و حضورش در جام جهانی باشگاه ها(اوایل دی ماه) نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

 

 

کروس این اواخر به دلیل مصدومیت کاسیمیرو، به عنوان هافبک دفاعی به میدان می رفت؛ اما وقتی کاسیمیرو در میدان حضور داشت، او کمی جلوتر و در کنار مودریج قرار می گرفت. مشکل بزرگ زیدان فعلا به دربی مادرید برابر اتلتیکو بر می گردد که نه کاسیمیرو و نه کروس، شرایط بازی ندارند.

 

برای پر کردن جای کروس، ایسکو، خامس و کوواچیچ، مهره هایی هستند که در دسترس زیدان قرار دارند.

این احتمال که ایسکو کمی عقب تر و به جای کروس بازی کرده و خامس کنار مودریچ قرار بگیرد، بسیار بالاست؛ چرا که ایسکو فصل 2013-2014، در مقطعی به صلاحدید آنچلوتی در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و عملکرد بدی هم نداشت.

 

 

 

 

کوواچیچ نیز که در روزهای مصدومیت مودریچ، به بازیکن ثابت رئال بدل شده بود، می تواند جای کروس را در دربی مادرید پر کند؛ اما شانس او از ایسکو پایین تر خواهد بود.

برای ال کلاسیکو اما زیدان مشکلات کمتری خواهد داشت؛ چرا که کاسیمیرو باز خواهد گشت. به طور حتم اگر کروس مصدوم نمی شد، در برابر بارسا ترکیب خط میانی رئال بدین شکل می شد:« کاسیمیرو، کروس و مودریچ»؛ اما حالا زیدان باید به فکر یک جایگزین برای کروس در ال کلاسیکو باشد که بازهم شانس ایسکو بالاتر خواهد بود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین