اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۰۱۵

کی‌روش از امکانات تبریز لذت برد

کاپیتان تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد که تیمش در هفته های گذشته دچار بدشانسی شده است.
۱۵:۲۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی اسدی در گفت و گویی، درباره دیدار با کارلوس کی‌روش در تبریز، شرایط تیم گسترش فولاد، خط خوردن داریوش شجاعیان از تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


برگزاری اردوهای تیم ملی در تبریز
مالک باشگاه گسترش فولاد؛ همچنین فراز کمالوند در حضور کی روش در تبریز تاثیرگذار بودند. ما قصد داشتیم میهمان نوازی مردم ایران و به خصوص تبریزی‌ها را نشان دهیم. به هر حال باشگاه ما امکانات خوبی دارد که این امکانات مورد بازدید کی روش قرار گرفت. قرار است ظرف دو سه ماه آینده نیز هتلی در نزدیکی کمپ تمرینی ما ساخته شود که زنوزی، مالک باشگاه ابراز تمایل کرد مجموعه تمرینی خود را در اختیار تیم ملی قرار دهد.


رضایت کی روش از امکانات گسترش
کی روش نسبت به امکانات باشگاه گسترش فولاد ابراز رضایت کرد و لذت برد. او می گفت در آینده اگر اردویی خواستیم برگزار کنیم، روی امکانات گسترش فولاد حساب باز می کنیم. در کل دیدارهای خوبی انجام شد و خوشبختانه همه از این دیدار لذت بردیم.


صعود به جام جهانی برای دومین بار پیاپی
همه ما امیدواریم تیم ملی برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کند. کی روش مربی بزرگی است و تا الان شرایط مطلوبی را برای تیم ملی رقم زده است. قطعا در آینده نیز این شرایط ادامه پیدا می کند و می توانیم روزهای خوبی را ببینیم.


داریوش باید بیشتر تلاش کند
داریوش شجاعیان بازیکن توانمندی است دعوتش به تیم ملی، نشان از توانایی اش دارد اما او برای اینکه در سطح اول فوتبال بماند، باید قوی تر کار کند. شرایط تیم ملی طوری است که بازیکنان سطح بالا دعوت می شوند و سخت است در آنجا ماندگار شوی. داریوش باید تلاشش را بیشتر کند تا در آینده به تیم ملی کمک کند.


بی دقت بودیم، جبران می کنیم
متاسفانه در دو سه بازی آخر فوتبال روی بدش را به ما نشان داده است. در دیدارهایی که مستحق پیروزی بودیم، نتوانستیم موفق باشیم. ما در ضربات آخر بی دقت بودیم و اشتباهات داوری نیز تاثیرگذار بود. خوشبختانه شرایط مان خوب است و انشاءالله با برطرف کردن نقاط ضعف خود در آینده شرایط خوبی را رقم می زنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین