اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۹۵

بکن‌باوئر: شواین‌اشتایگر باید به MLS می‌رفت نه من‌یونایتد

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ با ابراز نارضایتی از پیوستن هافبک آلمانی باواریایی‌ها به شیاطین سرخ گفت مطمئن نیست که او تصمیم درستی را درباره مقصد بعدی‌اش اتخاذ کرده باشد.
۱۴:۰۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ نیز به جمع کسانی پیوست که از رفتن باستین‌شواین‌اشتایگر به منچستریونایتد انتقاد کرده‌اند و به نظر او لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) برای هافبک 30 ساله پیشین باواریایی‌‌ها می‌توانست مقصد بهتری باشد.

بکن باوئر گفت: به نظر من گرفتن تصمیمی شبیه آنچه شواین‌اشتایگر گرفته برای بازیکنی در سن و سال او تصمیمی شجاعانه است. اینجا در آلمان مردم با تماشای بازی‌های شواین‌اشتایگر در بایرن مونیخ او را شناخته‌اند و توانایی‌هایش را می‌دانند. در انگلیس اما این موضوع صدق نمی‌کند، هرچند به نظر من او در آنجا هم یک بار دیگر خودش را ثابت می‌کند.

بکن‌باوئر افزود: شواین‌اشتایگر الان 30 ساله است. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در انگلیس بتواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال آلمان باشد. متأسفانه تعداد بازیکنانی که موفق به انجام این کار شده‌اند، زیاد نبوده است. به نظر من رفتن به MLS می‌توانست گزینه منطقی‌تری برای شواین‌اشتایگر باشد. او باید اطمینان حاصل کند که دوباره به مرز آمادگی کامل جسمی رسیده است و باید تجدید قوا کند. همچنین شواین‌اشتایگر در انگلیس نباید وقت زیادی را صرف تماشای بازی‌های تنیس کند!

شواین‌اشتایگر در حالی مونیخ را به مقصد منچستر ترک کرده است که از فصل 03-2002 که به باواریایی‌ها پیوست، 300 بازی برای باواریایی‌ها انجام داده بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین