اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۷۲۷

تلاش ترابی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی+عکس

مهدی ترابی بازیکن جوان تیم ملی این روزها در ترکیب تیم ملی تلاش ویژه‌ای برای نشان دادن توانایی های خود به کی‌روش دارد.
۲۰:۰۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تمرینات تیم ملی در دور سوم خود برای دیدار با تیم ملی سوریه پیگیری می‌شود و بازیکنان تیم ملی تلاش زیادی می کنند تا بتوانند با جلب نظر کی روش و با توجه به محرومیت و مصدومیت چند بازیکن تیم ملی به ترکیب اصلی راه یابند.


مهدی ترابی هم یکی از بازیکنان جوان تیم ملی است که سال گذشته به عنوان پدیده لیگ برتر به فوتبال کشور معرفی شد. این بازیکن جوان که تنها 22 سال سن دارد، می تواند یکی از امیدهای آِینده ایران برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باشد. هافبک مهاجم تیم سایپا در فصل جاری با اصرار حسین فرکی در این تیم ماندنی شد و در هفته های ابتدایی عملکرد خوبی از خود نشان داد؛ او تا اینجا در بازی های لیگ 4 گل زده و 2 پاس گل ارسال کرده است.

 


ترابی در بازی های گذشته تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی دقایق کوتاهی در مقابل فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را داشت و نمایش خوبی هم ارائه داد. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در دور جدید تمرینات حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده و بیشتر از گذشته از این بازیکن در تمرینات گروهی و کارهای ترکیبی استفاده می کند.
البته تیم ملی وینگرهای خوبی در اختیار دارد که نگرانی برای یافتن بازیکن جایگزین در ذهن کی‌روش وجود نداشته باشد؛ اما بدون شک ادامه همین روند صعودی از سوی بازیکن جوان تیم ملی می تواند او را به یکی از بازیکنان مورد نظر کی روش برای ترکیب تیم ملی تبدیل کند. اتفاقی که شاید در بازی های پیش رو رخ ندهد ولی ترابی می تواند با توانایی های حمل توپ و هوشی که از خود نشان داده به یکی از هافبک های ثابت تیم ملی در چند سال آینده بدل شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین