اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۶۳۰

شرایط ما برای خانواده پورحیدری در حال تکرار است / دوست دارم از ایران بروم ترکیه بمانم

همسر ناصر حجازی گفت: «بعد از انقلاب فقط ناصر حجازی، منصور پورحیدری و اصغر حاجیلو بودند که استقلال را جمع و جور کردند اما بعد بینشان فاصله افتاد.»
۱۱:۳۷ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بهناز شفیعی در خصوص درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: «همان پنجشنبه که به بیمارستان ایرانمهر رفتم می دانستم این آخرین دیدارم با منصور پورحیدری است به همین دلیل از او خداحافظی کردم.»

 

همسر ناصر حجازی در ادامه افزود: «هم خیلی ناراحتم و هم خوشحال؛ ناراحت برای این که می دانم فریده شجاعی عزیز و علی و عسل چه داغ سنگین و سختی را تجربه می کنند و خوشحال برای این که ناصر دیگر تنها نیست. برای این که منصور کنارش هست و دیگر او هم درد نمی کشد. به منصور گفتم حالا که پیش ناصر می روی، هوایش را داشته باش.»

 

شفیعی تاکید کرد: «این پیشکسوت ها که به همین راحتی از دست می روند شناسنامه و تاریخ باشگاه هستند. بروید نگاه کنید بعد از انقلاب فقط ناصر حجازی، منصور پورحیدری و اصغر حاجیلو بودند که استقلال را جمع و جور کردند اما بعد بینشان فاصله افتاد و یادم است ناصر به بنگلادش رفت و حاجیلو بازنشست شد تا پورحیدری دست تنها بماند.»

 

او تصریح کرد: «باور کنید الان که می بینم پورحیدری به همین راحتی رفت دوباره یاد روزهایی افتادم که ناصر در بیمارستان بود و کسی هم کمک حالمان نشد. الان هم همین شرایط برای پورحیدری در حال تکرار است.»

 

همسر حجازی در پایان به خاطره حضور ناصر حجازی در بنگلادش اشاره کرد: «یادم است ایرانی های مقیم بنگلادش که برای تشویق تیم ناصر جمع شده بودند طوری که خود بنگالی ها مات مانده بودند که این همه هوادار از کجا پیدا شد اما حیف که قدر او را در داخل کشورش نمی دانستند. دوست دارم بروم و پیش آتیلا در ترکیه بمانم اما آتوسا در ایران تنها است دوست ندارم اذیت شود.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین