اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۵۴۸

مدیرعامل سابق پرپسولیس: پورحیدری مرد مقبولی در ورزش ما بود

سرپرست اداره کل توسعه و منابع انسانی وزارت ورزش گفت:‌ فقدان مرحوم پورحیدری دردناک است، امیدوارم یاد و خاطره او در یاد و ذهن ما زنده بماند.
۱۸:۲۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بهرز منتقمی در گفت‌وگویی، در خصوص درگذشت مرحوم منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ضایعه درگذشت مرحوم پورحیدری که بزرگمرد فوتبال ایران بود را به همه مردم ایران و به‌ویژه هواداران استقلال و خانواده مرحوم پورحیدری تسلیت می‌گویم؛ چراکه آقای پورحیدری مرد مقبولی در جامعه ورزش بود و به دلیل تجاربت ارزنده‌ای که داشت، یک سرمایه برای کشور به حساب می‌آمد، اما متأسفانه او از بین ما پر کشید. 

وی ادامه داد: من ارادت ویژه‌ای نسبت به منصور پورحیدری و خانواده ورزشی ایشان داشتم. حتی همسر ایشان خانم دکتر شجاعی هم زمانی که در فدراسیون فوتبال بود، این ارتباط قطع نشد و ما همواره ارادت به آقای پورحیدری داشتیم.

قائم مقام اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: قطعاً در گذشت چنین شخصیت وارسته‌ای و جای خالی او جبران‌ناپذیر است و من این ضایعه را به همه مردم، به خصوص خانواده این مرحوم تسلیت می‌گویم. امیدوارم که همیشه یاد منصور پورحیدری در بین ما زنده و ماندگار باقی بماند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین