اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۳۶۰

تجید سرمربی پیشین روستوف از عملکرد سردار آزمون

درخشش مهاجم ایرانی در ترکیب روستوف برابر آتلتیکومادرید همچنان یکی از سوژه های جذاب برای رسانه های روسی قلمداد می شود.
۱۳:۰۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سردار آزمون توانست اولین گل خود در معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا را وارد دروازه آتلیتیکومادرید کند، تیمی که تا قبل از این گل قفل دروازه اش را مقابل مهاجمان بزرگی همچون توماس مولر، روبرت لواندوفسکی ، دی یونگ و...  بسته نگه داشته بود تا بهترین ساختار تدافعی اروپا را به خود اختصاص دهد.


سرمربی پیشین تیم های ترک گروژنی و روستوف ضمن تمجید از عملکرد سردار آزمون، به عملکرد بهتر روستوف  در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به تیم زسکا مسکو دیگر نماینده روسیه در این فصل از رقابت ها اشاره کرد.آناتولی بایداچنی، مربی مشهور فوتبال باشگاهی روسیه درباره بازی روستوف و اتلتیکو مادرید گفت:«تیم اسپانیایی به دنبال فرصت‌های خاصی در طول بازی برای کسب پیروزی بود و این اتفاق هم افتاد. گرچه باید اعتراف کنم روستوف با وجود این شکست برنده بازی بود چون نشان داد تیمی با برنامه است که تا به اینجا بهتر از زسکا مسکو در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شده و این مساله به خاطر انسجام تیمی شاگردان بردی اف است. آنها همانند ارتشی منظم هستند که فلسفه کاری و تفکرات فنی قربان بردی اف این اتفاق را رقم زد».

 

بایداچنی که در دوران فوتبالش مهاجم بود درباره خط حمله تیم روستوف متشکل از سردار آزمون و پولوز افزود: «پولوز پاس فوق العاده‌ای به آزمون داد. او سرعت بسیار خوبی دارد و از تمام خصوصیت های یک مهاجم حرفه ای برخوردار است. سردار آزمون نیز در خدمت تاکتیک‌های تیمی است و نظم خاصی به خط حمله روستوف بخشیده و من شک ندارم این بازیکن آینده درخشانی در فوتبال اروپا پیش رو خواهد داشت چون هنوز 22 یا 23 سال دارد».


روستوف روسیه هم اکنون با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه D لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و برای حفظ شانس حضور در لیگ اروپا باید مقام سومی این گروه را در دو بازی باقی مانده برابر تیم‌های بایرن مونیخ و پی اس وی آیندهوون هلند کسب کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین