اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۲۰۶

هر تیمی به ما گل می‌زند و این خوب نیست

رئال مادرید امشب در زمین لژیا ورشو به میدان خواهد رفت و با کسب یک پیروزی، می تواند تا حدود زیادی صعود خود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کند.
۱۸:۳۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| رئال به دلیل محرومیت لژیا از بازی با تماشاگر، امروز در ورزشگاهی خالی به مصاف رقیب خود خواهد رفت.

 

 

زیدان سال 2004 تجربه بازی مقابل رم در ورزشگاه خالی از تماشاگر را دارد. او در همین رابطه گفت: «بازی بدون حضور هوادار، بدون شک شرایطی متفاوت خواهد داشت ولی بازیکنان رئال حرفه ای هستند و این مساله روی آنها تاثیر منفی نمی گذارد.

بازیکنان من اهمیت این بازی را می دانند و تنها کاری که باید انجام دهیم، تمرکز روی همین مسابقه است. زمانی که برای رئال بازی می کردم، در مقابل رم هم، چنین شرایطی را تجربه کردم و باید بگویم که بازی عجیبی بود. این یک بازی لیگ قهرمانان است و با تماشاگر یا بدون تماشاگر، برایمان فرقی نخواهد داشت.»

 

صدمین تجربه مربیگری: «از اینکه برای صدمین بار روی نیمکت مربیگری می نشینم خوشحالم. امیدوارم روند کنونی ادامه پیدا کند. از کاری که در حال انجام دادن آن هستم، راضی هستم؛ با این حال هنوز چیزهای زیادی برای یاد گرفتن وجود دارد. امیدوارم سال های زیادی مربی رئال باشم.»

 

وضعیت بد خط دفاعی رئال در بازی های اخیر: «این مساله مرا نگران نمی کند؛ با این حال اتفاقی است که نمی توان کتمانش کرد.

در هر بازی گل می خوریم؛ حتی در مقابل تیم دسته دومی در کوپا دل ری؛ و این خوب نیست. گل خوردن همیشه ناراحت کننده است. شکی نیست که از این حیث می توانیم بهتر شویم و به همین منظور در حال تلاش و کار کردن هستیم. حالا دیگر هیچ حریف ساده ای وجود ندارد و هر تیمی می تواند شما را به دردسر بیندازد.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین