اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۱۷۶

آزمون و ضربه تمام‌کننده تمیز

گل سردار آزمون برابر اتلتیکو مادرید با واکنش های متفاوتی در فضای مجازی داشت.
۱۵:۴۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| گل سردار آزمون برابر اتلتیکو مادرید نه تنها برای ایرانی های فوتبال دوست یک اتفاق ویژه بود بلکه عملکرد او نظر بسیاری از هواداران فوتبال در اروپا را به خود جلب کرده است. آزمون که با ضربه دقیق خود دروازه اوبلاک را بعد از سه دیدار برای اولین بار باز کرده بود، نظر بسیاری از کارشناسان و مطبوعات دنیا را به خود جلب کرد.


حساب کاربری یوفا با انتشار عکسی از سردار آزمون نوشت که مهاجم روستوف با ضربه ای "تمیز" دروازه اتلتیکو مادرید را فتح کرده است.


همچنین روزنامه مارکا اسپانیا که در دقایق ابتدایی بازی با بیان این جمله که "در آسمان ویسنته کالدرون چه اتفاقی رخ داده است" از پرش آزمون به وجد آمده بود، گل آزمون را واکنشی سریع برای از بین بردن رکورد اتلتیکو معرفی کرد.


واکنش ها به گل آزمون از سوی روزنامه نگاران و هواداران فوتبال نیز جالب توجه بود. تعدادی از کاربران با ستایش عملکرد سردار آزمون ابراز امیدواری کرده بودند تا استعدادیاب های تیم های بزرگ این بازیکن را ببینند. "بازیکن آینده لالیگا" یکی دیگر از جملاتی بود که برای تمجید از عملکرد مهاجم جوان ایرانی سه شنبه شب مورد استفاده قرار گرفت و بسیاری بر این عقیده بودند که "روستوف نمی تواند این بازیکن را برای مدت زیادی در تیم خود نگه دارد".

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین