اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۹۸

تمجید رئیس کمیته ملی المپیک از وزیر ورزش جدید

رئس کمیته ملی المپیک می‌گوید وزیر ورزش جدید با روحیه تعاملی می‌تواند آرامش را در ورزش ایجاد کند.
۰۹:۰۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| کیومرث هاشمی در گفت‌وگویی درباره انتخاب سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش گفت: انتخاب او را تبریک می‌گویم. امیدوارم با آمدن سلطانی فر،‌ ورزش سرو سامان بگیرد. البته با روحیه تعاملی که او دارد مطمئن هستم مشکلات ورزش حل می‌شود و  او می‌تواند در این فرصت باقیمانده منشا خیر و خدمات برای ورزش و جوانان باشد. 

وی افزود: سلطانی فر برنامه‌هایش را در بخش جوانان و ورزش کشور تبیین کرد. کمیته ملی المپیک هم به عنوان بخشی از ورزش آمادگی کامل برای همکاری را دارد. من سلطانی فر را می‌شناسم و با روحیه او آشنا هستم. با توجه به خدمات خوبی که در عرصه مدیریتی داشته مطمئن هستم از پس این کار بزرگ برمی‌آید. کمیته ملی المپیک هم آمادگی همکاری همه جانبه را دارد. 

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که سلطانی فر در برنامه‌هایش پرهیز از چالش بی حاصل با کمیته را مطرح کرده خاطرنشان کرد: همین نگاه را ما هم داریم. پیام وزیر نشان می‌دهد ورزش بیش از گذشته نیاز به ‌آرامش دارد چرا که ورزش در حالت طبیعی در رشته‌های مختلف التهاباتی دارد و مدیریت ارشد باید این محیط را آرام کند. در سایه آرامش است که می‌توانیم برنامه ریزی کنیم و این تعامل می‌تواند ما را در ورزش کشور به اهدافمان برساند. 

هاشمی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فکر می‌کنید در این مدت اولویت‌های وزیر چه باید باشد یادآور شد: ورزش همگانی،‌ قهرمانی، حرفه‌ای و تربیتی هر کدام یک هدف دارند که باعث نشاط در بین مردم می‌شوند. 

سلطانی فر برنامه‌های خود را تعیین کرده که هر کدام از آنها در تقسیم کار می‌تواند همزمان انجام شود. و انجام همزمان آن منافاتی با نگاه توسعه ورزش ندارد. 

او از تعامل با آموزش و پرورش به آموزش عالی خبر داد که همان طور که می‌دانید از دل آنها نخبه بیرون می‌آید هر کدام از برنامه‌ها اولویت خود را دارد اما در بعضی از جاها نیاز به فرصت بیشتری داریم.

وی در پایان گفت: از نظر ساختاری سلطانی فر آسیب شناسی کرده و با ارتباطی که با رئیس جمهور دارد می‌تواند برنامه‌های خود را پیاده کند.

انتهای پیام/آ

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین