اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۲۲

پیوس: حیف ساسان كه رفت و این خارجی‌ها ماندند

پرسپولیس در حالی لیگ امسال را شروع كرده كه حضور دو بازیكن خارجی بی‌كیفیت در این تیم، صدای هواداران را درآورده و حتی پیشكسوتان این باشگاه هم نسبت به حضور این دو بازیكن در پرسپولیس معترض هستند...
۱۷:۱۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز|  پرسپولیس در حالی لیگ امسال را شروع كرده كه حضور دو بازیكن خارجی بی‌كیفیت در این تیم، صدای هواداران را درآورده و حتی پیشكسوتان این باشگاه هم نسبت به حضور این دو بازیكن در پرسپولیس معترض هستند. فرشاد پیوس یكی از بهترین مهاجمان تاریخ پرسپولیس در مورد این موضوع به همشهری‌ورزشی می‌گوید: «در مورد این بازیكنان خارجی اول از همه باید طاهری مدیرعامل باشگاه پاسخگو باشد. ما شنیده‌ایم كه پرسپولیس بعد از حضور در اردوی اوكراین، این دو بازیكن را از اوكراینی‌ها گرفت تا هزینه آن اردو را ندهد یا خیلی كم هزینه كند. ما این چیزها را شنیده‌ایم ولی كاملا مشخص است كه آنها در حدواندازه‌های نام بزرگ پرسپولیس نیستند.»
  •    پرسپولیس پولش را دور ریخت
او در ادامه می‌گوید: «پرسپولیس هزینه‌ای كه برای این خارجی‌ها كرد را می‌توانست به تیم‌های پایه و آنهایی كه در این رده از باشگاه طلب دارند اختصاص دهد یا اینكه بازیكن خوب ایرانی جذب كند. واقعا پرسپولیس با آوردن این بازیكنان پول خودش را دور ریخت، البته هزینه این خارجی‌ها فقط پول قرار داد نیست و مطمئن باشید آنها در خیلی از موارد دیگر هم روی دست باشگاه هزینه می‌گذارند كه شامل رفت‌وآمدهای متعدد به ایران، هزینه اجاره آپارتمان و ... می‌شود.»
در مورد حضور بازیكنان خارجی از برانكو هم انتقاد می‌شود؛ اینكه او فشار باشگاه را برای جذب این بازیكنان بی‌كیفیت رد نكرد. پیوس در این زمینه می‌گوید: «بعد از طاهری باید برانكو هم پاسخگو باشد.كاملا مشخص است كه این بازیكنان بی‌كیفیت هستند و اضافه وزن هم دارند. وقتی بازیكن خارجی به پرسپولیس می‌آید باید یك سر و گردن از بازیكنان داخلی این تیم بالاتر باشد.»
  •    حیف از انصاری
پیوس در قسمت دیگری از حرف‌هایش به جدایی ساسان انصاری هم اشاره می‌كند: «واقعا حیف شد كه این خارجی‌ها در پرسپولیس هستند اما فوتبالیستی مثل ساسان انصاری از این تیم جدا شد. او بعد از بازگشت به فولاد ثابت كرد كه بازیكن خوبی است و پنج، شش گل هم زد. انصاری هم بازیساز بود، هم گلزن و هم سرعتی اما در پرسپولیس این بازیكن را تحویل نگرفتند و در نهایت او از این تیم جدا شد.»
  •    پرسپولیس قهرمان می‌شود
از پیوس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس سوال می‌كنیم كه می‌گوید: «پرسپولیس بدون شك قهرمان می‌شود. این تیم در ساختار دفاع و حمله عالی است و بعید می‌دانم تیمی بتواند پرسپولیس را تهدید كند. به نظرم پرسپولیس دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد.»
  • میلیونرهای ثانیه‌ای!
در حالی که 900دقیقه از لیگ در 10هفته اخیر گذشته اما پولیانسكی تنها 28دقیقه و پریموف فقط 9دقیقه به میدان رفته‌اند که با توجه به میزان قراردادشان، جذب پولیانسكی تا اینجای کار به ازای هر دقیقه حضور در پرسپولیس 32میلیون و 100هزار تومان آب خورده و پریموف بابت 9دقیقه بازی در 900دقیقه و قرارداد 840میلیون تومانی که دارد، 93میلیون تومان خرج برای باشگاه تراشیده است. اگر چه این مبلغ پس از 10هفته به دست آمده اما به نظر می‌رسد با شرایط کنونی روند نیمکت‌نشینی این دو بازیکن همچنان ادامه داشته باشد. نكته مهم این است كه آنها قطعا 900 و 840میلیون تومان نمی‌ارزند. مدیربرنامه‌های این دو بازیکن (در مصاحبه با یک برنامه ورزشی) اعتقاد داشت قیمت قرارداد آنها کمتر از رقم واقعی اعلام شده است! فراموش نکنید که در این قراردادها، اجاره آپارتمان، رفت‌وآمد و موارد دیگر نیز قرار دارد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین