اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۱
آبی ها تکلیف خود را با دهنوی نمی دانند؛

تناقض شدید در اظهارات استقلالی ها درباره مذاکره و توافق با این بازیکن

هافبک جداشده ذوب آهن مذاکراتی با استقلالی ها داشته ولی مسئولان این باشگاه در اظهارنظرهای خود شدیدا متناقض عمل می کنند.
۱۱:۵۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-تناقض عجیبی در صحبت استقلالی ها بر سر قاسم دهنوی وجود دارد.

 

پس از صحبت بعضی از مسئولان استقلال می توان فکر کرد دهنوی با استقلال وارد مذاکره شده و دوباره بعد از صحبت مسئولی دیگر می توان مطمئن شد که تناقض در صحبت استقلالی ها حرف اول را می زند.

 

جمعه شب بود که خبر توافق دهنوی با استقلال منتشر شد. خبری که با تایید بهرام امیری هم همراه شد و او حتی اعلام کرد به احتمال زیاد دهنوی امروز با استقلال قرار داد می بندد.

 

اما صبح روز گذشته به یک باره همه چیز عوض شد. علی نظری جویباری گفت: «فقط در رسانه ها خبر آمدن دهنوی را به استقلال خواندم و او در لیست مظلومی نیست. او حضور دهنوی را در استقلال منتفی اعلام کرد.»

 

پرویز مظلومی هم تا حدودی صحبت های نظری را تایید کرد. سرمربی استقلال گفت: «دهنوی در لیست من نیست و نمی دانم چه کسی با او وارد مذاکره شده است.»

 

در برابر این ادعای سرمربی استقلال امیری ادعای او را رد کرد و گفت: «مظلومی اول با دهنوی صحبت کرد.»

 

عجیب تر از همه اظهارات بهرام افشارزاده است که گفت: «قاسم دهنوی بازیکن خوب و توانمندی است که می‌تواند در خط میانی به تیم ما کمک کند و در حال مذاکره با این بازیکن هستیم.»

 

اظهارنظر خود این بازیکن هم خواندنی است: «من جمعه شب با بهرام امیری صحبت کرده ام و به توافق های اولیه هم رسیده ایم. قرار شد به من خبر بدهند و من هم منتظر خبر آنها هستم.»

 

با این شرایط مشخص است که تناقض حرف اول را در میان حرف های استقلالی ها در خصوص دهنوی دارد. این که چرا برخی از استقلالی ها دهنوی را تایید و برخی دیگر رد می کنند جای سوال دارد و مشخص است که در پشت پرده مسائلی وجود دارد.

 

دهنوی اعلام می کند با استقلالی ها به توافق اولیه دست پیدا کرده اما صحبت از بی خبری از این گفتگو توسط مسئولان استقلال می شود و مظلومی هم می گوید: «من او را نمی خواهم.»

 

سوال این است بالاخره چه کسی دهنوی را می خواهد و اصلا چه کسی از استقلال با او وارد مذاکره شده است؟ امیری؟ مظلومی و یا شاید نظری که ادعا می کند از همه چیز بی خبر است؟


منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال دهنوی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین