اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۷۳۶

تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد/ ستاره سپاهان به بازی با پرسپولیس رسید؟ +سند

تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد  ستاره سپاهان به بازی با پرسپولیس رسید؟ +سند
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.
۱۱:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری‌ها مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد/ ستاره سپاهان به بازی با پرسپولیس رسید؟ +سند

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین