اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۵۰

فرهاد مجیدی خود را برای بازگشت به استقلال آماده می کند

مدیرعامل سابق استقلال گفت: «به هیچ عنوان زمان حضور من بازیکن سالاری وجود نداشت و بازیکن در مسائل فنی دخالت نمی‌‌کرد.»
۱۵:۳۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| علی فتح الله زاده در همه این سال ها در میدان عمل ثابت کرده چه در زمان مدیرعاملی استقلال و چه زمانی که در این تیم سمتی نداشته به عنوان یک هوادار تمام تلاش خود را برای موفقیت نام استقلال  به کار گرفته و می‌گیرد.

 

اغلب کارشناسان اعتقاد دارند او بهترین و موفق‌ترین مدیرعامل تاریخ باشگاه استقلال است و کارنامه‌ای روشن از خود به جا گذاشته است. خبر تعطیلی روزنامه هواداری آبی‌پوشان که در این سال ها نقش عمده‌ای در موفقیت‌های استقلال داشته است و شرایط فعلی استقلال بهانه‌‌ای شد تا نظرات فتح‌الله‌زاده را جویا شویم.

 

اظهارات فتح الله زاده را به شرح زیر می‌خوانید:

 

* ابتدا در خصوص دلایل تعطیلی روزنامه استقلال جوان مصاحبه را آغاز کنید.

- روزنامه استقلال جوان مثل اغلب روزنامه‌های ورزشی نمی‌تواند درباره همه تیم های فوتبال ایران اخبار را منتشر کند و فقط اختصاص به اخبار باشگاه استقلال دارد. در این شرایط هوادار و خواننده روزنامه انتظار دارد ما مصاحبه‌های بازیکنان تیم را منتشر کنیم اما باشگاه آنها و کادر فنی را ممنوع‌المصاحبه کرده است و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. علاوه بر این یکسری سوءتفاهمات هم به وجود آمده بود که دوست نداشتم ادامه دار باشد.

 

* چه سوءتفاهماتی؟‌

- برخی پیشکسوتان در مصاحبه با روزنامه انتقاداتی از سر دلسوزی از تیم می‌کردند که این موضوع باعث شده بود سوءتفاهماتی بین من و باشگاه استقلال به وجود آید. این انتقادات حتی زمانی که خود من هم مدیرعامل استقلال بودم در روزنامه اتفاق می‌افتاد اما ناراحت نمی‌شدم و به اظهارنظر ها احترام می‌گذاشتم.

 

* خوب با آقای افتخاری در این باره جلسه‌ای را برگزار می‌کردید.

- این وظیفه من نبود و باید سردبیر و معاون او این اقدام را انجام می‌دادند. هر چه بود تمام شد و تصمیم دارم کار را با راه اندازی یک سایت ادامه دهم.

 

* ‌از این بحث فاصله بگیریم. شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟‌

- استقلال نشان داد که با گذشت زمان شرایط تیم بهتر از قبل می‌شود. خوشحالم که چند هفته ای است تیم نتایج خوبی را به دست آورده است. تساوی مقابل فولاد هم نتیجه بدی نبود چون استقلال خارج از خانه بازی می‌کرد و فولاد از تیم های خوب فوتبال است.

 

* ‌استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

- صد در صد. این استقلال از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است.

 

* ‌‌اگر بخواهید به عملکرد تیم نمره‌ای دهید چه نمره‌ای خواهید داد؟

- نمره من به این استقلال نوزده است و با صدرنشینی این نمره بیست خواهد شد.

 

* عملکرد افتخاری را در این مدت که مدیرعامل استقلال شده است چطور ارزیابی می‌کنید؟‌

- او نیاز به زمان دارد اما همین مدت به خوبی شرایط استقلال را سامان داده است. او از دوستان من است و هر کمکی بخواهد دریغ نخواهم کرد.

 

* ‌برخی اعتقاد دارند مهدی رحمتی در مسائل فنی استقلال دخالت می‌کند، این موضوع در زمان مدیرعاملی شما هم وجود داشت؟‌

- به هیچ عنوان زمان حضور من بازیکن سالاری وجود نداشت و بازیکن در مسائل فنی دخالت نمی‌‌کرد حالا هم فکر نمی‌کنم رحمتی در مسائل فنی استقلال دخالت کند. فقط از این ناراحتم که رحمتی از تیم‌ملی دور شده است. او بهترین دروازه‌بان ایران است و همه می‌دانیم دور بودن او از تیم‌ملی فنی نیست.

 

* ‌رابطه شما با منصوریان به چه شکل است؟‌

- رابطه خوب و نزدیکی داریم و با هم در ارتباط هستیم.

 

* ‌همواره با فرهاد مجیدی ارتباط نزدیکی داشته‌اید. از او خبر دارید؟‌

- بله. فرهاد سرمایه باشگاه استقلال است. او در حال گذراندن مدارج بالای مربیگری است و خود را برای مربیگری و بازگشت به استقلال آماده می‌کند.

 

* حرف خاصی دارید؟‌

- به امید ابراهیمی درگذشت پدرش را تسلیت می‌گویم و برای او و بازماندگان طلب صبر می‌کنم. از همه مردم چه قرمز و چه آبی هم می‌خواهم منصورخان پورحیدری را دعا کنند و در پایان راه یافتن تیم‌ملی جوانان را به جام‌جهانی تبریک می‌گویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین