اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۲۳

90 دقیقه ما حمله كردیم، تراكتور برد

مرتضی اسدی، كاپیتان گسترش فولاد اعتقاد دارد این تیم می‌تواند مانند سال‌های گذشته شرایط خوبش را به‌دست بیاورد.او معتقد است در داربی تبریز حق تیم‌شان باخت نبود چراكه حملات زیادی داشتند.او در مورد شرایط گسترش فولاد گفت‌وگویی انجام داد...
۱۴:۱۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی اسدی، كاپیتان گسترش فولاد اعتقاد دارد این تیم می‌تواند مانند سال‌های گذشته شرایط خوبش را به‌دست بیاورد.او معتقد است در داربی تبریز حق تیم‌شان باخت نبود چراكه حملات زیادی داشتند.او در مورد شرایط گسترش فولاد گفت‌وگویی انجام داد.
  • گسترش برای چهارمین بار در داربی تبریز باخت.ظاهرا قرار نیست گسترش برنده این بازی باشد؟
اگر بازی را دیده باشید متوجه می‌شوید كه ما موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم و كلا تكنیك و تاكتیك دست گسترش بود. 90 دقیقه حمله كردیم اما مثل همیشه بدشانس بودیم. در این بازی تراكتور فرصت آنچنانی نداشت و حتی گل اول آنها بعد از خطا روی بازیكن ما به‌دست آمد و داور می‌توانست آوانتاژ ندهد. به خاطر باهوشی ادینیو تراكتور دو گل زد و باید بگویم او بهترین مهاجم لیگ است چون از هر فرصتی استفاده می‌كند.
  • به هر حال همیشه در مورد این بازی حرف و حدیث زیاد وجود دارد.
شرایط بازی كاملا فوتبالی است و ما نمی‌خواهیم این حرف و حدیث‌ها پیش بیاید.ما تمام تلاش‌مان را كردیم اما نتوانستیم پیروز باشیم و دنبال حاشیه هم نیستیم. اتفاقا بازیكنان دو تیم به خاطر اینكه حاشیه‌ای درست نشود با جان و دل بازی می‌كنند و اصلا حرف و حدیث‌هایی كه مطرح می‌شود را قبول ندارم.
  • مشكل گسترش برای گلزنی در این فصل چیست؟
واقعا خودمان هم مانده‌ایم كه چه كار كنیم.ما فرصت‌های زیادی داریم اما گل نمی‌شود.ما باید روی زدن ضربات آخر تمرکز کنیم چون در كارهای دیگر از جمله اجرای تاکتیک تیمی و هماهنگی مشکلی نداریم.
  • فكر می‌كنی گسترش بتواند در بازی‌های آینده نتیجه بگیرد؟
ما باید در جام حذفی با تمام توان به میدان برویم و صعود كنیم. بعد از این بازی هم برای شكست استقلال تمرین می‌كنیم. ما امسال بازیكنان بزرگی جذب كردیم و باهم هماهنگ شدند و مطمئن باشید فراز كمالوند می‌داند چطور این تیم را از بحران خارج كند.ما واقعا هیچ مشكلی نداریم و می‌توانیم مانند پارسال تك رقمی شویم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین