اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۰۴

یکی از دلایل باختمان به عربستان کم شدن انگیزه بود

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: بعد از کسب سهمیه جام جهانی بازیکنان تیم بیش از حد خوشحال بودند و انگیزه آنها کم شد. یکی از دلایل باختمان به عربستان همین کم شدن انگیزه بود.
۱۳:۱۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| امیر حسین پیروانی در گفت‌گویی درمورد عملکرد تیم ملی فوتبال جوانان در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا گفت: دو برنامه و هدف را در این مسابقات دنبال می‌کردیم. هدف اول ما کسب سهمیه جام جهانی و هدف دوم ما رسیدن به مقام قهرمانی بود. می‌توانستیم به این هدف برسیم ولی در بازی مقابل ازبکستان اتفاقاتی افتاد که کارمان را سخت کرد.

وی افزود: محمد سلطانی مهر و امید نورافکن دو هافبک دفاعی خوب ما دچار مشکل شدند و با مصدومیت روبرو شدند. سلطانی مهر همان دقیقه 70 بازی با ازبکستان تعویض شد و به مسابقه با عربستان نرسید نورافکن هم در شرایطی به بازی با عربستان رسید که با تیم تمرین نکرده بود و از آمادگی کامل بهره نمی‌برد. همچنین نیما طاهری یکی از مدافعان وسط ما با دو اخطاره شدن محروم شد و در شرایطی که بازیکنان جایگزین تیم قابلیت بسیار بالایی دارند نتوانستند به دلیل اینکه در شرایط بازی نبودند آن  عملکرد قابل قبول را داشته باشند. 

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه تاکید کرد: با وجود اینکه ما در 4 بازی اول تنها یک گل دریافت کردیم که آنهم روی اشتباه و گل به خودی بود در بازی با عربستان شیرازه خد دفاعمان بر هم ریخت و 6 گل دریافت کردیم البته بازیکنان تیم خیلی باغیرت به مسابقه برگشته و 5 بار دروازه حریف را گشوده اما در نهایت به نتیجه دلخواه نرسیدیم و در مرحله نیمه نهایی حذف شدیم. امیدوارم با تدبیر و برنامه بهتر بتوانیم در رقابت‌های جام جهانی عملکرد بهتری داشته باشیم. 

پیروانی در رابطه با اینکه قبل از بازی با عربستان اعلام کرده بود از خوشحالی بیش از اندازه بازیکنان نگران است و آیا فکر نمی‌کند به بازیکنان ایران و عربستان را دست کم گرفتند، اظهار داشت:  بله قبل از بازی هم این مسئله را اعلام کردم و گفتم باید احساساتمان را کنترل کنیم در فوتبال کنترل انگیزه و هیجان بسیار مهم وتاثیرگذار است. نباید هیچ وقت قانع بود و همیشه باید تلاش کرد. بازیکنان ما بعد از کسب سهمیه جام جهانی خیلی خوشحال بودند و به نظر می‌رسید بیش از اندازه راضی هستند به آنها می‌گفتم نباید قانع باشیم راضی شدند. شاید یکی از دلایلی که به آن شکل نتیجه را به عربستان واگذار کردیم این بود که بچه‌های ما انگیزه خود را از دست داده بودند همان جام جهانی را سقف می‌دیدند. خدا را گواه می گیرم که لیاقت قهرمانی را داشتیم ما مقابل ژاپن که قهرمان شد 3 موقعیت صد در صد داشتیم در شرایطی که حریفمان موقعیت صد در صد نداشت. 

وی در ادامه افزود: اواخر اردیبهشت مسابقات جام جهانی جوانان برگزار می شود. از همین امروز کارمان را آغاز می‌کنیم. قرارداد من در پایان آبان به اتمام می‌رسد و جلسه‌ای با کمیته جوانان و رئیس سازمان‌ تیم‌های ملی داریم. باید چند پست را تقویت کنیم از همین امروز کار استعدادیابی را آغاز کردیم تا مهره‌های مورد نظر را پیدا کنیم برای شروع همین امروز هم دیر است.

پیروانی در رابطه با مشکلات مالی و اینکه حقوق دستیارانش به طور کامل پرداخت نشده است اظهار داشت: ما تمام تمرکزمان را روی کار گذاشتیم و مشکل خاصی نداریم. پیش از این بخشی از قرارداد پرداخت شده و ان‌شاءالله به زودی تسویه حساب صورت می‌گیرد. 

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان تاکید کرد: جا دارد از خبرگزاری فارس که به عنوان یک یار در یکی دو سال اخیر کنار ما بود تشکر کنم. در این مدت همواره با پوشش اخبار تیم و حمایت‌هایی که صورت گرفت کنارمان بودید که این مسئله جای قدردانی دارد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین