اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۸۷

وضعیت مهاجم 600میلیونی استقلال

آرش افشین که با انتقادهای بسیاری به استقلال ملحق شد از مجموع 900 دقیقه‌ای که از لیگ شانزدهم گذشته تنها 20 دقیقه برای استقلال بازی کرده است.
۱۷:۵۱ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| آرش افشین که با انتقادهای بسیاری به استقلال ملحق شد از مجموع 900 دقیقه‌ای که از لیگ شانزدهم گذشته تنها 20 دقیقه برای استقلال بازی کرده است.
 وضعیتی که نشان می‌دهد وی هرگز در حد و اندازه‌های استقلال نیست و مربیان در جذب او عجله و شتاب به خرج داده‌اند.
منصوریان برای آنکه خط آتش بهتری در استقلال پدید آورد شاید ناچار شود این بازیکن را از استقلال کنار بگذارد و مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد. این 10هفته‌ای که از لیگ گذشت خود معیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد این مهاجم است.
شاید اگر استقلال به جای هزینه‌های نگهداری این بازیکن پول‌های خود را صرف مهاجمان آماده‌تری می‌کرد خط حمله موفق‌تر بود و البته رقابت تنگاتنگی هم میان مهاجمان به وجود می‌آمد.
 افشین شاید چهار سال پیش در فوتبال ایران بازیکن نامداری بود اما او در سال‌های اخیر افت محسوسی داشته و حتی اگر این فصل به استقلال نمی‌آمد شاید در لیگ برتر بدون تیم می‌ماند و مجبور می‌شد ادامه فوتبالش را در لیگ یک دنبال کند.
 برای استقلال بهترین و عاقلانه‌ترین تصمیم این است که از تجربه خریدهای ابتدای فصل درس بگیرد و با وسواس بیشتری به نقل و انتقالات نیم فصل برود.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین