اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۵۴۶

امیدوارم نفت به آرامش برسد

مدافع نفتی ها می گوید در دیدار برابر سیاه جامگان روی دو اتفاق این تیم دروازه خود را باز شده دید، او می گوید نفتی ها حاکم این بازی بودند.
۱۴:۳۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید حمدی نژاد در رابطه با بازی تیم های نفت و سیاه جامگان می گوید: تیم ما حاکم این بازی بود، مخصوصا نیمه دوم توپ و میدان دست ما بود. بعد از اینکه گل خوردیم دو گل به ثمر رساندیم که متاسفانه روی تعلل دفاع و دروازه‌بان بازی به تساوی رسید و بعد از آن هم هرچقدر سعی کردیم جبران کنیم که نشد. معتقدم وقتی یک تیم باخت یا مساوی کسب می‌کنند کل مجموعه مقصر هستند و در کسب این نتیجه نیز همه تیم باید حواس شان را جمع می کردند.


وی ادامه داد: کل فوتبال ایران دستخوش حاشیه‌های مختلف است و باید از سوی فدراسیون و سازمان لیگ فشارهایی روی تیم‌ها ایجاد شود تا مسئولین باشگاه‌ها اینقدر به راحتی بازیکنان را وارد حاشیه و مشکلات مالی نکنند. به هر حال اسم فوتبال ما حرفه‌ای است و این همه مشکل در فوتبال ما وجود داشته دارد، درست نیست.


حمدی نژاد درباره مشکلات مالی نفتی ها گفت: مشکلات مالی هنوز به طور صددرصدی حل نشده اما روز گذشته در باشگاه جلسه‌ای برای حل و فصل این موضوع برگزار شده که امیدوارم به نفع بازیکنان و مجموعه نفت تمام شده باشد تا بتوانیم با آرامش به کارمان در لیگ ادامه دهیم.


او درباره بازی جام حذفی نفتی ها گفت: این جام، جام شگفتی‌هاست و در این مرحله با رقیب خوبی مثل نساجی مصاف خواهیم داشت. از امروز تمریناتمان را برای این دیدار انجام خواهیم داد تا پنجشنبه با برد به تهران بازگردیم. نمی‌توان گفت در رقابت‌های جام‌حذفی در نهایت چه رخ خواهد داد اما همانطور که گفتم امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین