اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۴۵۵۷

دلخانی در اردوی نور می‌ماند/ ۲ عنوان‌دار جهانی دیرتر به تیم ملی ملحق می‌شوند

دلخانی در اردوی نور می‌ماند  ۲ عنوان‌دار جهانی دیرتر به تیم ملی ملحق می‌شوند
محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به دلیل ابتلا به سرماخوردگی، دو روز دیرتر از سایر فرنگی‌کاران به اردوی نور ملحق خواهند شد.
۱۲:۰۲ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
وانانیوز|

دور جدید اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از عصر امروز (شنبه - 26 اسفند) در شهرستان نور استان مازندران آغاز خواهد شد و از صبح فردا تمرینات فرنگی‌کاران زیر نظر حسن رنگرز و کادرفنی تیم ملی استارت می‌خورد.

شروع این اردو با برگزاری مسابقه انتخابی وزن 63 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بین میثم دلخانی و ایمان محمدی بود که کشتی‌گیر ایذه‌ای طی دو مبارزه از سد دلخانی گذشت و صاحب دوبنده تیم ملی در آسیایی بیشکک شد.

امید شایگان سرپرست تیم ملی فرنگی در این مورد که «آیا میثم دلخانی بعد از این باخت در اردوی جاری و نوروزی تیم ملی خواهد ماند؟»، به تسنیم گفت: با میثم صحبت کردیم، گفتیم ویلایی در اختیارش خواهیم گذاشت که دو سه روزی استراحت کند و بعد از آن به جمع ملی‌پوشان اضافه شود. به احتمال زیاد بماند، چراکه ما در اوزان غیرالمپیکی دو مسابقه جهانی و امیدها را در پیش داریم.

وی همچنین درباره سایر اردونشینان تصریح کرد: محمدهادی ساروی و امین میرزازاده سرماخوردگی خفیفی داشتند و قرار شد دو روز دیرتر از سایر نفرات به اردو ملحق شوند.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کشتی فرنگی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین