اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۵۷

برد دربی تبریز با اهمیت بود

مربی تراکتورسازی معتقد است پیروزی برابر گسترش کمک زیادی به روند رو به رشد آنها در ادامه فصل و بازی جام حذفی با ملوان خواهد داشت.
۱۵:۱۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| رحمان رضایی در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل گسترش فولاد گفت: در نیمه اول کمی تیم حریف کار تاکتیکی ما را مسدود کرده بود ولی ما توانستیم بازی خودمان را انجام دهیم؛ مخصوصا نیمه دوم بازیکنان نمایش خوبی داشتند و مالکیت توپ را در اختیار گرفتند؛ طبیعی است تیم‌ها روی تاکتیک کار می‌کنند ولی در نیمه دوم بچه‌ها از نظر ایجاد موقعیت و نوع بازی خوب کار کردند و به گل رسیدیم و بعد از آن هم عملکرد قابل قبولی ارائه کردند و استحقاق پیروزی داشتیم.


او با اشاره به تاثیر این پیروزی در روحیه بازیکنان تراکتورسازی اظهار کرد: این برد برای تیم و بچه‌ها خوب بود و اینکه پس از دو تساوی به 3 امتیاز رسیدیم ایجاد روحیه کرد؛ برد با ارزشی برابر تیمی که از نظر فوتبالی، تاکتیکی و بازیکن خوب است و نمایش قابل قبولی دارد به دست آوردیم.


مربی تراکتورسازی اضافه کرد: روز دوشنبه بازی حذفی داریم که بعد از یک استراحت کوتاه سریع تمرینات را از سر می‌گیریم و کار را ادامه می‌دهیم ولی این برد قبل از تعطیلات لیگ از نظر روحی و کاری که در تعطیلات به دنبال آن هستیم فوق‌العاده بود؛ این نتیجه برای ایجاد انگیزه و ماندن در کورس صدرنشینی لازم بود؛ ما هم از این فرصت استفاده می‌کنیم و سعی داریم حتی بعد از تعطیلات نمایش بهتری داشته باشیم.


رضایی پیرامون دیدار تراکتورسازی در جام حذفی برابر ملوان گفت: بازی‌های حذفی همیشه شگفتی‌سازی دارد که دیدید پرسپولیس گرفتار چه وضعیتی شد و با تیمی که هیچ نام و نشانی نداشت نتیجه‌ای گرفت که خودش هم باورش نمی‌شد؛ جام حذفی شگفتی‌ساز است و برای تیم‌های بزرگتر مثل تراکتور خیلی خطرناک خواهد بود؛ ما هم حریف را دست کم ‌نمی‌گیریم؛ ملوان حریف سختی است و جزء برندهای لیگ برتری محسوب می‌شود، بنابر این ما با تمام تمرکز و و وجود می‌خواهیم پیروز شویم.


مدافع سابق تیم ملی ایران ادامه داد: نگاه با تمرکز بالا به بازی‌های حذفی داریم تا در این جام هم حرف برای گفتن داشته باشیم؛ اگر این موقعیت مهیا شود چراکه این کار را نکنیم و سعی داریم در جام حذفی هم از وجود تمام بچه‌های تیم استفاده کنیم و بتوانیم تیم را به سمت جلو ببریم.


رضایی به مسابقه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی نیز اشاره کرد و گفت: سوریه تیم خوبی است چون نتایج قابل قبولی داشته و حریفان قدر از آن سخت امتیاز گرفتند ولی فکر می‌کنم با توجه به روحیه بازیکنان تیم ملی، جایگاه جدولی، نتایج و ... کار ما راحت‌تر از بازی های قبل باشد؛ این موارد می‌تواند تضمینی باشد نمایش بهتری از سوریه ارائه کنیم و با آرامش خاطر بیشتری مقابل آنها قرار بگیریم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین