اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۳۴

خانزاده: ۳۰ ثانیه هم اسکوچیچ را ندیده‌ام اما او مَرد است

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که​ اسکوچیچ به من در بازگشت به فوتبال کمک کرد، گفت: امسال می‌توانم در پست تخصصی​ام بازی کنم.
۱۶:۰۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- محمدرضا خانزاده اظهار کرد:​ قبل از هر چیز باید بگویم من روز گذشته زمانی که برای بستن قرارداد همراه با مدیر برنامه​هایم به اهواز آمدم، پس از این که کارهایم تمام شد و در حال رفتن به سمت فرودگاه بودم، با یک راننده تاکسی مواجه شدم که برخورد خوب و خونگرم او باعث شد که در بدو ورودم به اهواز خاطره خوبی برایم رقم بخورد. من دست تک‌تک هواداران خوزستانی را می‌بوسم و امیدوارم بتوانم نمایشی داشته باشم که در خور شأن مردم خونگرم اهواز باشد.

وی بیان کرد: خدا را شکر کارهای پیوستنم به فولاد سریع پیش رفت. فولاد یک تیم بسیار با سابقه و ریشه‌دار فوتبال کشور است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و هدف من موفقیت تیم است.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا با وجود تمام داستان​هایی که برای من به وجود آمد، بتوانم در فولاد یک فصل خیلی خوب را سپری کنم. من پیشنهادهای دیگری هم داشتم ولی به دنبال این بودم که پس از مشکلی که برایم پیش آمد و خاطره بدی برای من شد، به تیمی بیایم که با آرامش کار کنم و به همین دلیل فولاد را انتخاب کردم.

وی درباره این گفته اسکوچیچ که "باید به خانزاده کمک شود" گفت:​ من تاکنون ۳۰ ثانیه هم آقای اسکوچیچ را ندیده‌ام و صحبتی با او نداشته‌ام ولی واقعا از این مرد کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد او را بدهم. اسکوچیچ به من در بازگشت به فوتبال کمک کرد و واقعا مردانگی را در او می‌توان دید و مهم نیست که آن فرد اهل کجا باشد. واژه مرد خیلی سنگین است و نمی‌توان آن را به هر کسی گفت ولی من این واژه را برای اسکوچیچ به کار می‌برم.

خانزاده در ادامه درباره عملکرد فولاد در فصل پیش‌رو، خاطرنشان‌کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی من به شما قول می‌دهم که تمام تمرکزم را بگذارم تا ان​شا​ءالله همراه با فولاد بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

وی بیان کرد: من سه سال در پرسپولیس بودم و فکر می‌کنم فقط در سال اول در پست تخصصی​ام کار کردم و این‌که بتوانم در پست تخصصی​ام بازی کنم، جزو اولویتم برای پیوستن به فولاد بود و امسال در فولاد می‌توانم در پست تخصصی​ام بازی کنم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره جدایی​اش از پرسپولیس و همچنین پیوستن به فولاد با وجود محرومیت شش ماهه، تمایلی به صحبت نشان نداد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین