اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۸۵

فرکی: باید خیلی زودتر از اینها به گل می‌رسیدیم

سر مربی تیم فوتبال سایپا گفت: در کل باید بگویم حق ما در این دیدار شکست نبود و مساوی هم برای هر دو تیم نتیجه راضی کننده‌ای نخواهد بود.
۱۹:۳۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: ششمین تساوی ما در لیگ برتر مقابل سپاهان رقم خورد اما ما در این دیدار مصمم بودیم با شناختی که از سپاهان داشتیم برنده بازی شویم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: سپاهان تیم جوان و باتجربه‌ای است اما من معتقدم که ما در این دیدار در هر دو نیمه می‌توانستیم برنده بازی باشیم چرا که بازی در اختیار ما بود اما اشتباه و غفلت روی یک توپ از 2 توپی که روی دروازه ما آمد باعث شد تا دقایق پایانی بازی تیم بازنده میدان باشیم. اینها همه در حالی بود که ما به دلیل مالکیت زیادمان باید خیلی زودتر از اینها به گل می‌رسیدیم. البته از طرفی هم سپاهان بازی بسته و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشت و با 10 نفره شدنش هم که ما اصلاً دوست نداشتیم این اتفاق بیوفتد بازی روند دیگری پیدا کرد. اما در کل باید بگویم حق ما در این دیدار شکست نبود و مساوی هم برای هر دو تیم نتیجه راضی کننده‌ای نخواهد بود.

فرکی در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه دستگردی و اعتراض وی به این موضوع تصریح کرد: زمین ورزشگاه‌های مختلف در کشور ما هم تقریباً چنین وضعیتی دارند طبیعی است که در زمین خراب نمی‌توان انتظار کیفیت بازی بالا را داشته باشیم اما مطمئنم که به این زمین رسیدگی می‌شود و می‌توانیم با بهتر شدن شرایط چمن بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

فرکی در پایان در خصوص زمزمه‌های جدایی‌اش از تیم سایپا خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه کسانی این صحبت‌ها را عنوان می‌کنند. متأسفانه در فوتبال ما این صحبت‌ها زیاد رد و بدل می‌شود ولی باید به این افراد بگویم که نگران من نباشند چرا که من در سایپا باقی می‌مانم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین