اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۵۹

مربی فوتبالم جادوگر که نیستم!

سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز گفت: منصفانه ترین نتیجه برد ما یا مساوی بود. در بدترین زمان بازی گل خوردیم.
۱۷:۲۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش‌فولاد تبریز پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی در دربی تبریز در نشست خبری گفت:‌ فکر می‌کنم بهترین دربی 8 سال اخیر بازی امروز بود چون منصفانه ترین نتیجه برد ما یا مساوی بود. در بدترین زمان بازی گل خوردیم و این کار ما را سخت کرد.

وی ادامه داد:‌ گل اولی که خوردیم روی حرکت انفرادی شجاعیان بود. هر چند که من منکر زحمات تیم تراکتورسازی نمی‌شوم. آنها بهترین مربی تاریخ لیگ برتر را دارند و معتقدم که این تراکتورسازی قوی‌ترین تراکتورسازی تاریخ لیگ برتر است که همه جور بازیکنی دارد. ما 4 موقعیت داشتیم که از آن استفاده نکردیم و حریف از یک موقعیت و نیم خود دو گل زد! خالقی‌فر دو توپ زد که با فاصله میلی‌متری توپش از کنار دروازه رفت و شیمبا و درویشی هم دروازه خالی را گل نکردند. ما امروز همه کار کردیم و روی غفلت خودمان دو گل خوردیم.

کمالوند اظهار داشت: تراکتورسازی امروز از شانس‌هایش استفاده کرد و من به آنها تبریک می‌گویم چرا که شانس اول قهرمانی لیگ هستند. از طرف دیگر به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم چرا که 90 دقیقه ما تیم برتر میدان بودیم و تراکتورسازی فقط از تجربه نفراتش استفاده کرد. به نظر شما اگر کسی جز ادینهو بود می‌توانست آن توپ‌ها را گل کند؟ شما موقعیت‌های گل تراکتورسازی را با موقعیت‌های ما مقایسه کنید.

وی اظهار داشت: خلعتبری در این بازی خسته شد و سعی کردیم از جوان‌ها استفاده کنیم و از طرفی هم شجاعیان مصدوم شد و دیدید که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. ما امروز فوتبال باکیفیتی را انجام دادیم و از بازیکنانم راضی هستم. من از بازی بازیکنانم راضی اما از نتیجه به دست آمده ناراضی هستم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد عدم نتیجه‌گیری این تیم در چند بازی اخیر اظهار داشت: برای من ملاک دو یا سه بازی نیست. فوتبالی که ما ارائه می‌دهیم فوتبال بسیار خوبی است  می‌توانم بگویم با این نوع فوتبال ما جزء 6 تیم پایانی در انتهای لیگ خواهیم بود.

کمالوند درباره عدم حمایت تیمش از سوی هواداران خاطرنشان کرد: این بازی را فاکتور می‌گیرم چرا که تراکتورسازی تیم اول استان است اما امیدوارم هواداران در سایر بازی‌ها از او حمایت کنند چون این نوع فوتبال فقط حمایت هواداران را کم دارد.

وی در خصوص شعار ضد فوتبال که به گسترش فولادی‌ها نسبت داده شد، اظهار داشت: ضد فوتبال که شعار نیست. بازیکنان من فیزیکی بازی می‌کردند و دیدید که در آخر هم بازیکنان من بودند که مصدوم شدند اما خوشبختانه کوچکترین توهینی به هیچکسی نشد. شما هیچ دربی در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌کنید که این طور خوب برگزار شود و کسی حرف بی‌ادبانه نزند. من از همه هواداران تشکر می‌کنم.

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر استفاده نکردن بازیکنان این تیم از موقعیت‌های گل گفت:‌من مربی فوتبالم جادوگر که نیستم! وظیفه ما این است که به حریف موقعیت ندهیم و خودمان موقعیت بسازیم که این کار را می‌کنیم. در بازی با صبا 7-6 موقعیت گل از دست دادیم و حتی به پدیده سه گل زدیم و چهار گل نزدیم. اگر شما امروز ادینهو را در نظر نگیرید چه کسی می‌توانست از آن موقعیت‌ها گل بسازد؟ وظیفه من به عنوان مربی این است که تیمم به حریف موقعیت ندهد و روی دروازه حریف موقعیت بسازد و بقیه مسائل به خلاقیت بازیکنان ربط دارد.

کمالوند درباره داوری بازی هم ادامه داد: به نظر من داور در دادن اخطار اول به بابک حاتمی اشتباه کرد هر چند که روی گل اول تراکتورسازی هم بازیکنانم اعتقاد داشتند روی داریوش شجاعیان خطا شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین