اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۰۵۸

ما از جان مایه گذاشتیم و دربی را بردیم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: دربی سختی را بردیم، اما امروز مقابل گسترش‌فولاد از جان مایه گذاشتیم و پیروز شدیم.
۱۷:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| میگوئل تکسیرا مربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش در دربی تبریز  مقابل گسترش‌فولاد گفت: ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم. یک دربی سخت را سپری کردیم. خیلی خوب بچه‌های ما برای این بازی آمده شدند و همه چیزایی که قلعهخ‌نویی گفته بود را بچه‌ها انجام دادند. بازی را خوب شروع کردیم.

وی ادامه داد:‌گسترش فولاد امروز خیلی خوب بازی کرد اما در بین دو نیمه و با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی ما در نیمه دوم قوی‌تر بازی کردیم و جا دارد از بازیکنان‌مان تشکر کنم و به آنها بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. همه بازیکنان امروز از جان مایه گذاشتند و به همین دلیل نتیجه ای که به دست آمد عادلانه بود.

مربی تراکتورسازی در ادامه نشست خبری خود تصریح کرد:‌طبیعی است در دربی‌ها وقتی تیمی میزبان است فشار بیشتری به حریف می‌آورد و ما این موضوع را از قبل پیش‌بینی کرده بودیم و توانستیم با یک بازی هوشمندانه فضاهای خالی زمین را پر کنیم. همچنین توانستیم از فرصت‌ها و لحظه ها استفاده کافی را ببریم و در نیمه اول یک گل زدیم.

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم هم یک گل دیگر زدیم و خیلی بهتر از حریف بازی کردیم. طبیعی بود که آنها به ما فشار بیاورند و ما کمی عقب کشیدیم تا بتوانیم حریف را جلو کشیده و از فضای پشت دفاع آنها استفاده کنیم. ناگفته نماند که گسترش فولاد خیلی خوب بازی کرد و تلاش زیادی از خود نشان داد و این موضوع برد ما را شیرین‌تر کرد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین