اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۹۹۵۲

سیدجلال جدی تر از یک دستیار در تمرین پرسپولیس!

سیدجلال جدی تر از یک دستیار در تمرین پرسپولیس!
مربی تیم پرسپولیس در آخرین روزهای اردوی دوبی جدی شد.
۱۷:۴۵ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
وانانیوز|

سیدجلال حسینی که بیش از دو هفته از تمرینات زمستانی پرسپولیس را به دلایل نامشخص از دست داد در روزهای اخیر با جدیت در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

حسینی که بنا به مشکلاتی خاص در شروع تمرینات تیمش حاضر نبود دو روز بعد از حضور تیم پرسپولیس در اردوی دوبی در کنار تیم خود حاضر شد و در تمرینات  شرکت کرد.

سیدجلال که همراه با مهرداد خانبان و محمد عسگری تنها اعضای ایرانی کادر فنی پرسپولیس به حساب می‌آیند در دو سه روز اخیر فوق العاده جدی بوده و مشارکت بیشتری در امور تمرینی داشته است تا در نقش مربی بخشی از وظایفی که به او محول شده را انجام دهد.

حسینی که تجربه بالایی در لیگ برتر دارد و البته بازیکنان پرسپولیس او را به عنوان یک بزرگتر  پذیرفته و از او حرف شنوی دارند غیر از امور تمرینی می‌تواند در جمع کردن رختکن تیم پرسپولیس به اوسمار کمک کند و از این جهت مهره مهمی در کادر فنی سرخ‌ها به شمار می‌آید.

حسینی به عنوان پرافتخارترین بازیکمن تاریخ لیگ برتر و یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس همچنین می‌تواند در نقش مربی مخصوص مدافعان و امور تدافعی در کادر فنی نقش آفرینی کند که باید دید اوسمار چه شرح وظایفی به او خواهد داد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین