اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۸۹۷

عذر بدتر از گناه برای مصدومیت خسرو حیدری

کادر پزشکی استقلال در تشریح دلایل غیبت دو بازیکن خود در دیدار برابر فولاد خوزستان موضوعات عجیبی را مطرح کردند.
۱۷:۴۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| خبر مصدومیت حیدری و غفوری در سمت راست تیم منصوریان آب سردی بر پیکر سرمربی این تیم پیش از دیدار با فولاد خوزستان است. سرمربی استقلال که به خوبی از توانایی های این دو بازیکن در دیدارهای گذشته استفاده کرده بود در فاصله کمتر از چند ساعت تا پرواز به سمت اهواز دو بازیکن اصلی خود در یک منطقه از زمین را از دست می دهد تا استقلال با شرایطی سخت راهی اهواز شود.


هر چند تمرین روز چهارشنبه استقلالی ها پشت درهای بسته انجام شد اما در گزارش های منتشر شده از این جلسه تمرینی و گزارش تصویری منتشر شده از این تمرینات کاملا مشخص است که حیدری در تمرین روز چهارشنبه حضوری پر رنگ داشتند و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخته اند.

 


دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در واکنش به این اتفاق می گوید که خسرو به دلیل تعصب زیاد در دیدار با سایپا به میدان رفته است و بعد از یک هفته تمرین اجازه حضور در دیدار برابر فولادخوزستان را ندارد.


نکته ای که مطمئنا می تواند ابهامی بزرگ را ایجاد کند که چرا کادر پزشکی استقلال در فوتبالی که نام حرفه ای را یدک می کشد به تشخیص بازیکن اجازه حضور او در ترکیب اولیه را دادند؟ نکته عجیب تر این است حیدری که دچار مصدومیت بود و باید به فیزیوتراپی بپردازد چرا روند درمان خود را از ابتدای هفته آغاز نکرده و بعد از یک هفته تمرین به این نتیجه رسیدند که باید خود را درمان کند.


کادر پزشکی استقلال برای غیبت کاپیتان دوم و بازیکن تاثیر گذار تیم منصوریان عذری بدتر از گناه را مطرح کردند اما ترجیح دادند به جای پذیرش اشتباه خود دلیلی عجیب برای غیبت حیدری مطرح کنند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین