اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۸۰۸۱

مهاجم پرسپولیس تارتار را تبرئه کرد!

مهاجم پرسپولیس تارتار را تبرئه کرد!
از روز گذشته شایعات عجیبی علیه سرمربی ملوان شکل گرفته بود.
۱۰:۳۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

ماجرا به نظر از شبکه‌های اجتماعی آغاز شد و اینکه گروهی از صفحات هواداری، سرمربی ملوان و ارتباط او با بازیکنان پرسپولیس را علت جدایی آنها می‌دانستند.  با این حال خبر توافق  عمری با پرسپولیس برای ادامه حضور در جمع سرخپوشان فضا را  آرام کرد اما خیلی زود مشخص شد که این خبر اعلام شده توسط رسانه رسمی قرمزها حقیقت نداشته است.

بعد از آن و زمانی که معلوم میلاد سرلک نیز باید به سربازی برود و نمی‌تواند در پرسپولیس بماند، بار فضا را متشنج کرد و اتهامات را به اوج خود رساند تا اینکه محمد عمری در مصاحبه خود این اخبار را تکذیب کرد.

عمری گفت: من تا این لحظه هیچ صحبتی با آقای تارتار و دیگر اعضای ملوان نداشته‌ام. حتی از سوی باشگاه ملوان هم صحبتی با من نشده است.

وی افزود:  هیچ صحبتی بین ما رد و بدل نشده و فقط تصمیم گرفتم برای اینکه زودتر تکلیفم مشخص شود به سربازی بروم و این موضوع را به باشگاه هم زودتر از این اعلام کرده بودم. اما جالب است که آقای درویش وسط جلسه با من رها کردند و رفتند و به نظرم اصلا برای ایشان مهم نبود.

این در حالی است که بعد از پست کردن دفترچه خدمت سربازی، محل بازی عمری مشخص خواهد شد و ستاد کل بر اساس نیاز تیم‌های نظامی در مورد بازیکنان سرباز تصمیم می‌گیرد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین