اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۸۰۶

پورمند: امیدوارم عربستان از شگرد جنگ روانی استفاده نکند

مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران، گفت: اگر عربستان از شگرد همیشگی خود که جنگ روانی است استفاده نکند می‌توانیم این تیم را از لحاظ فنی شکست دهیم.
۱۲:۴۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا پورمند در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد خوب تیم ملی جوانان و صعود به جام جهانی 2017، گفت: کادرفنی ایران بسیار همدل و همراه هستند. گروه ما تجربه لازم را برای کسب موفقیت دارد. از روز اول که کارمان را آغاز کردیم با توجه به انگیزه و تلاشی که داشتیم این روزها را می‌دیدیم. با توجه به برگزاری مسابقات در بحرین تمهیدات لازم را اندیشیده بودیم تا در صورت بروز مشکل آمادگی ذهنی و روانی را داشته باشیم.

وی افزود: در بخش دفاعی که مربوط به من است. در بخش مقدماتی به مصاف اردن، کویت و نپال رفتیم که با 15 گل زده و بدون گل خورده شرایط خوبی داشتیم. در رقابت‌های قهرمانی گروهمان بسیار سخت بود و هر مسابقه برایمان حکم فینال را داشت. مقابل یمن اگر به تساوی می‌رسیدیم از گروه بالا نمی‌آمدیم این نشان می‌دهد که تمام مسابقات ما بسیار حیاتی بوده است. قطر مدافع عنوان قهرمانی و ژاپن مدعی همیشگی هم در این گروه حضور داشت. برای هر بازی با یک سبک و سیستم به میدان رفتیم. دفاع تیمی ما بسیار عالی بوده است. شاید گاهی سه جلسه در روز تمرین کردیم. بازیکنان تیم خیلی پذیرا بودند و به چیزهایی که گوشزد می‌شد عمل کردند. همه اعضای تیم مثل سرباز کشور برای سربلندی پرچم ایران تلاش کردند.

مربی تیم ملی جوانان در ادامه تأکید کرد: اگر عربستان سعودی حاشیه درست نکند و از شگرد همیشگی خود بهره نبرد می‌توانیم در این مسابقه هم برنده شویم. عربستان با وجود امکانات فراوان مقابل بازیکنان ما نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. باز هم تأکید می‌کنم اگر حریف دست به کار روانی نزند تیم ما از لحاظ فنی می‌تواند حریف را از پیش رو بردارد. هدف اول ما جام جهانی بود که به آن رسیدیم. کار خیلی سخت است اما امیدوارم با جام به ایران باز گردیم و باعث شادی دل مردم شویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین