اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۷۷۰۲

دبوب: بازی برای ما بسیار بد آغاز شد

دبوب: بازی برای ما بسیار بد آغاز شد
سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین گفت: دو گل در ابتدای مسابقه دریافت کردیم و بازی برای ما بسیار بد آغاز شد.
۰۶:۳۲ - ۲۵ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

مکرم دبوب پس از شکست 4 بر یک تیم ملی فوتبال فلسطین مقابل ایران در بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: دو گل در ابتدای مسابقه دریافت کردیم و بازی برای ما بسیار بد آغاز شد. می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

«نداشتن تمرکز باعث شکست ما شد.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: ایران یک تیم قدرتمند است و یکی از مدعیان قهرمانی جام محسوب می‌شود. این تیم بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد و آنها از توانایی‌های فردی بالایی بهره می‌برند. ما هم در دو دیدار دوستانه با ازبکستان و عربستان نتایج خوبی گرفتیم و باید روی دیدارهای بعدی تمرکز کنیم.

سرمربی فلسطین در مورد توانایی شاگردانش برای صعود از گروه C جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: ایران شانس اصلی صدرنشینی گروه C به شمار می‌رود و امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین شانس نسبتاً برابری دارند. البته شانس ما و هنگ‌کنگ به‌خاطر نتایج دیدارهای امشب کم شد. با این حال دیدار بعدی با امارات برای ما سرنوشت‌ساز است و تلاش می‌کنیم با پیروزی در این مسابقه، به مرحله بعدی صعود کنیم.

دبوب درباره اینکه هواداران تیم ملی کشورمان اقدام به حمایت از مردم مظلوم فلسطین کردند، گفت: فضای زیبایی در ورزشگاه به وجود آمد. از همه هواداران ایرانی، قطری و همه کشورهای عربی تشکر می‌کنم که از ملت فلسطین حمایت کردند. حمایت هواداران به بازیکنان ما انگیزه داد و ما قول می‌دهیم در بازی‌های آینده تمام تلاش خود را انجام بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین